-
17 юли 2019 13:45
- 352
- 3
Fibank (Първа инвестиционна банка) беше отличена в категорията „Финансови институции“ на единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.
Над 40 000 потребители подкрепиха любимите си брандове, като признанието за Fibank е четвърто от създаването на класацията.
Конкурсът се проведе за единадесета поредна година от списание Business Lady. Потребителите гласуваха в 3 етапа, като на финала се състезаваха трите марки с най-добри резултати. В категорията „Финансови институции“ Fibank беше безспорен лидер и спечели убедително пред конкурентите си. Отличителното за класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е, че тя не разчита на жури при номинациите и гласуването, а единствено на потребителските предпочитания.
Наградата за любима марка за 2019 г., която Fibank получи и през 2011 г., 2012 г. и 2018 г., е логичен резултат на тенденцията банката да развива постоянно дейността си в посока иновативни и близки до клиентските нагласи продукти и услуги.
Последвайте канала на
Свързани новини
Fibank проведе общо събрание на акционерите
19 юни 201916:45
Fibank подарява 30 специални покани за "Мъже в черно: Глобална заплаха"
28 май 201908:57
Fibank с технологична иновация в потребителското кредитиране
11 април 201913:19
ПИБ спечели и третото дело срещу румънската APIA
05 април 201912:04
От ПИБ дадоха подробности за кредита на Пламен Георгиев за апартамента му
03 април 201911:01
Дебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможности
08 февруари 201913:13
Председателят на УС на Асоциацията на банките в България: Не сме в рецесия
06 декември 201909:15
Fibank с есенна промоция за кредитни и дебитни карти Mastercard
30 септември 201911:44
Fibank, Mastercard и Garmin с иновация при разплащанията
25 септември 201914:53
Левски се прицели в халф на ЦСКА 1948
България допусна обрат от Черна гора и се отдалечи от ЕвроБаскет 2025
Два отменени гола в добавеното време донесоха радост на Крумовград срещу Славия
Кириякос Георгиу разказа за премеждията си в Спартак (Варна)
ПФК Ботев: Ситуацията около Антон Зингаревич става все по-странна и лишена от прозрачност
Областна администрация София-град и Столична община подписаха договора за прехвърляне на собствеността на "Герена"
Коментари 3
Добави2019.07.17 | 14:54
Браво на банката с най-доброто клиентско обслужване в България!
2019.07.17 | 14:15
Когато се работи в посока клиентите да са доволни и се създават иновативни продукти, които да са полезни за хората, резултатите не закъсняват. И тази класация е доказателство за това.
Добави коментар
Водещи новини
Днес ще бъде слънчево
26 ноември 202406:00
Петър Чобанов: Минималната заплата крие повече рискове, отколкото решения на проблеми
25 ноември 202420:50
От прокуратурата искат постоянен арест за трима от биячите в мола
25 ноември 202418:09
Шофьор на тролей е със счупени нос и ръка след побой от пътник в София
25 ноември 202418:11
Юлиян Попов: Цената на водата в България е ниска, трябва да се инвестира в напояване
25 ноември 202418:46
Общини напират да вдигнат цената за паркиране
25 ноември 202422:30
Водещите новини! Бабикян: Борисов води разговора с Пеевски, а не с ПП-ДБ. Войната в Украйна доведе до нова ескалация между Запада и Москва (и още…)
25 ноември 202419:18
Нетаняху може да бъде арестуван, ако пътува до Германия
25 ноември 202419:28
Белият дом: Преговорите за спиране на огъня между Ливан и Израел вървят към споразумение
25 ноември 202422:53
2019.07.17 | 16:38
Ползвам услугите им вече по принуда, защото са в най-добрия случай еднакво скъпи като на останалите. Какво да ми е любимо на 2 лв на месец за поддръжка на сметка без абсолютно никаква добавена стойност на услугата, 1,10 лв за онлайн превод, такси за теглене от каса, които са понякога в пъти по-високи от теглене от банкомат, и прочие. Просто няма за какво да са ми любима марка. Награда за банка не трябва да се връчва, защото всички са с поне 10 години зад обслужването в Англия. Там банките дори дават пари на клиентите си, за да се прехвърлят при тях. Такси за обслужване, разбира се, няма.