-
17 юли 2019 13:45
- 352
- 3
Fibank (Първа инвестиционна банка) беше отличена в категорията „Финансови институции“ на единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.
Над 40 000 потребители подкрепиха любимите си брандове, като признанието за Fibank е четвърто от създаването на класацията.
Конкурсът се проведе за единадесета поредна година от списание Business Lady. Потребителите гласуваха в 3 етапа, като на финала се състезаваха трите марки с най-добри резултати. В категорията „Финансови институции“ Fibank беше безспорен лидер и спечели убедително пред конкурентите си. Отличителното за класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е, че тя не разчита на жури при номинациите и гласуването, а единствено на потребителските предпочитания.
Наградата за любима марка за 2019 г., която Fibank получи и през 2011 г., 2012 г. и 2018 г., е логичен резултат на тенденцията банката да развива постоянно дейността си в посока иновативни и близки до клиентските нагласи продукти и услуги.
Последвайте канала на
Свързани новини
Fibank проведе общо събрание на акционерите
19 юни 201916:45
Fibank подарява 30 специални покани за "Мъже в черно: Глобална заплаха"
28 май 201908:57
Fibank с технологична иновация в потребителското кредитиране
11 април 201913:19
ПИБ спечели и третото дело срещу румънската APIA
05 април 201912:04
От ПИБ дадоха подробности за кредита на Пламен Георгиев за апартамента му
03 април 201911:01
Дебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможности
08 февруари 201913:13
Председателят на УС на Асоциацията на банките в България: Не сме в рецесия
06 декември 201909:15
Fibank с есенна промоция за кредитни и дебитни карти Mastercard
30 септември 201911:44
Fibank, Mastercard и Garmin с иновация при разплащанията
25 септември 201914:53
България се натресе на тим с куп играчи от Висшата лига за влизане в дивизия "В" на Лигата на нациите
Жребият в Лигата на нациите определи: ще има повторение на последните два изцяло европейски финала на световни първенства
Илиан Илиев: Ирландците не бяха моят най-предпочитан противник
Пирин 0:0 Добруджа
България с тежко изпитание в Подгорица
„Моят отбор“: САЛАХаресайте си капитан от Ливърпул
Коментари 3
Добави2019.07.17 | 14:54
Браво на банката с най-доброто клиентско обслужване в България!
2019.07.17 | 14:15
Когато се работи в посока клиентите да са доволни и се създават иновативни продукти, които да са полезни за хората, резултатите не закъсняват. И тази класация е доказателство за това.
Добави коментар
Водещи новини
Депутатите отново не се разбраха за председател на НС, мъките продължават в сряда
22 ноември 202414:01
Борисов: Всички искате да ни натресете цялата отговорност, но без да участваме – тая игра не ми харесва!
22 ноември 202411:57
Радостин Василев: Явно задкулисието ще се опита да направи пробив през БСП
22 ноември 202414:05
Костадинов за изстреляната от Русия ракета: Предупреждаваме за това от много време насам, би трябвало всички да сме тежко притеснени
22 ноември 202414:07
Унгарски министър обяви: България влиза и в сухопътния Шенген през януари догодина
22 ноември 202413:53
Министър Илков: Имаме възможността да се поздравим с голямата крачка, която направихме за Шенген
22 ноември 202413:38
Водещите новини! Решаващ разговор за България в Шенген! Ден пореден от сагата „Избор на председател на НС“ (и още…)
22 ноември 202413:17
Млад български баскетболист загина в катастрофа
22 ноември 202412:36
Cape Town Etc: Ружа Игнатова е жива и живее в Кейптаун
22 ноември 202413:22
2019.07.17 | 16:38
Ползвам услугите им вече по принуда, защото са в най-добрия случай еднакво скъпи като на останалите. Какво да ми е любимо на 2 лв на месец за поддръжка на сметка без абсолютно никаква добавена стойност на услугата, 1,10 лв за онлайн превод, такси за теглене от каса, които са понякога в пъти по-високи от теглене от банкомат, и прочие. Просто няма за какво да са ми любима марка. Награда за банка не трябва да се връчва, защото всички са с поне 10 години зад обслужването в Англия. Там банките дори дават пари на клиентите си, за да се прехвърлят при тях. Такси за обслужване, разбира се, няма.