Постиженията на Kaizen Gaming през 2024 г.

  • 16 декември 2024 13:22

  • 228
  • 0
Постиженията на Kaizen Gaming през 2024 г.
©

Пет нови пазара; забележителни спонсорства; продуктови иновации, задвижвани от Gen AI, и стартирането на Фондация Kaizen отбелязват още една година на растеж.

Спонсорирането на най-големите международни футболни състезания, въвеждането на нова идентичност на марката, продължаващото пазарно разрастване на пет нови територии и представянето на Фондация Кайзен са сред акцентите на 2024 г., която бе силна година за Kaizen Gaming, една от най-големите GameTech компании в света.   

Международна експанзия

През 2024 г. компанията продължи пътя си на растеж като част от стратегията да постигне присъствие на 26 пазара до 2026 г. с марката си Betano. Миналата година лидерът в онлайн игрите навлезе на пет нови пазара – Мексико, Аржентина, Обединеното кралство, Дания и Колумбия, достигайки общо 18 пазара. 

„Оранжевото лято“ на футбола и чисто нова идентичност

През изминалото лято Betano стана официален глобален спонсор както на UEFA EURO 2024™, така и на CONMEBOL Copa America™ 2024. Двата турнира послужиха като отлично въведение към идентичността на марката, включваща ново лого, в съответствие с позицията й на една от най-популярните онлайн марки за спортни залагания и игри в света. 

Феновете в Лисабон гледат мач от UEFA EURO 2024 в Betano Euro Village

Забележителни футболни партньорства през Сезон 2024-25

Новият футболен сезон започна с две знакови партньорства. Betano стана главен партньор и основен спонсор на фланелките на футболен клуб „Астън Вила“, отбелязвайки първото му влизане в света на Английската Висша Лига. Освен това през август Betano продължи да надгражда вече успешното си партньорство с УЕФА по време на Европейското първенство по футбол, като стана официален глобален спонсор на Лига Европа и Лига на конференциите на УЕФА за сезон 2024/25 до 2026/27.

ФК „Астън Вила“ и Betano представиха партньорството си пред медиите на тренировъчната база Bodymoor Heath миналия септември.

Разрастване в Латинска Америка

Освен спонсорирането на CONMEBOL Copa America и навлизането на три нови пазара в Латинска Америка през 2024 г., Betano стана и основен спонсор на двете най-големи местни лиги в Южна Америка: Brasileirão Betano в Бразилия и Torneo Betano в Аржентина. Марката допълнително утвърди водещата си позиция в Бразилия, като беше първият оператор, който кандидатства за лиценз и първият, който получи съответното уведомление за разрешение. От 1 януари 2025 г. Betano ще бъде напълно лицензиран оператор, предлагащ онлайн игри в Бразилия. 

Продукти, захранвани от Gen AI

През изминалата година Kaizen Labs, продуктовият и иновационен хъб на Kaizen Gaming, представи няколко иновации, използвайки Gen AI. Сред ключовите постижения са Casino Co-pilot, AI асистент, който помага на играчите да навигират в казино игрите, като им предлага персонализирани препоръки и съвети, както и AI карти, които трансформират печелившите залози в персонализирани дигитални колекционерски предмети, създавайки още по-ангажиращ и вълнуващ начин за играчите да споделят своите успехи. Kaizen Gaming също така започна да разработва свои собствени слот игри с генерирана от AI графика, постигайки изключителни визуални резултати. Три игри в момента са в процес на производство, а четвъртата е вече в ход.  

Връщане към обществото

През изминалите 12 месеца стартира и Фондация Kaizen - фондация за социални цели, финансирана изключително от Kaizen Gaming, която разгърна своята дейност в Гърция и Румъния с реновиране на детски болници, както и партньорство с Фондацията на УЕФА за деца в подкрепа на Проект „10 000 усмивки“. Едновременно с това, Betano подсили своя ангажимент към местните общности с различни активации, като например партньорството с ФК Порто и местния университет, които създадоха INZONE, сензорна стая на стадион Драгао за хора със сензорни увреждания. 

10 000 деца в неравностойно положение се присъединиха към мачовете на UEFA Euro 2024 в Германия чрез сътрудничеството на Фондацията на UEFA за деца и Фондация Kaizen.

Kaizen Gaming представи и новата си международна програма за доброволчество, „The Collective“, която вече стартира с инициативи в шест града в Европа и в Латинска Америка.

Инициативата Тhe Collective се проведе и в България през октомври и спомогна за опазването на Витоша.

Шампиони на индустрията и хората

Тази година Kaizen Gaming получи множество престижни отличия, сред които Оператор на годината от SBC Awards и от EGR Operator Awards. На EGR Operator Awards компанията постави нов рекорд, като стана първият оператор, спечелил седем награди за една година. Като една от 100-те най-добри компании за работа в Европа на Fortune™ Kaizen Gaming показва ангажимента си към своите хора и създаването на печеливша култура.

Екипът на Kaizen Gaming отпразнува рекордните седем награди oт EGR Awards през 2024 г.

За Kaizen Gaming | Betanо

Kaizen Gaming е една от най-големите GameTech компании в света. С фокус върху технологиите и хората, тя има за цел непрекъснато да развива изживяването от игрите, които предлага на милиони клиенти по целия свят, и да забавлява спортните фенове по иновативен и отговорен начин.

Kaizen Gaming притежава премиум марката за онлайн спортни залагания и игри Betano, с установено присъствие на множество пазари в Европа, Америка и Африка. Компанията има повече от 2700 служители по целия свят.

Kaizen Gaming е признат за водещ играч в глобалния пазар на спортни залагания и игри, след като получи няколко награди в индустрията, включително бе първата в света със седем трофея за една година от наградите EGR Operator Awards 2024 („Оператор на годината“, „Работодател на годината“, „Партньорска програма“, „Оператор на футболни залагания“, „In-House продукт“, „In-Play Спортен оператор“ и „Мобилен спортен продукт“).

Повече информация на Kaizen Gaming и Betano.

Последвайте канала на

(платено съобщение)

Novini.bg
228 0

Водещи новини