-
24 януари 2012 16:29
- 969
- 0
Над един милион българи се информират от радиата, съобщи Мира Радева, директор на Института за социални изследвания и маркетинг МБМД.
Тя представи проучване за медийния пазар в началото на 2012 година.
Сред телевизиите водеща продължава да е bTV с над 90% аудитория. На второ място е Нова телевизия, следвана от БНТ. На следваща позиция са филмовите телевизии и "Нешънъл джиографик" за сметка на отлив от "Дискавъри". Делът на четящите преса леко се увеличава, но това е заради появата на все повече издания, каза Мира Радева. Най-четен продължава да е вестник "Труд", следван от "24 часа", на трето място е "Телеграф". Голяма част от анкетираната аудитория твърди, че цената на вестника има значение за избора. Наблюдава се леко увеличение на ползващите интернет, показва още изследването, информира БНР.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Петър Чобанов: Минималната заплата крие повече рискове, отколкото решения на проблеми
25 ноември 202420:50
От прокуратурата искат постоянен арест за трима от биячите в мола
25 ноември 202418:09
Шофьор на тролей е със счупени нос и ръка след побой от пътник в София
25 ноември 202418:11
Юлиян Попов: Цената на водата в България е ниска, трябва да се инвестира в напояване
25 ноември 202418:46
Общини напират да вдигнат цената за паркиране
25 ноември 202422:30
Водещите новини! Бабикян: Борисов води разговора с Пеевски, а не с ПП-ДБ. Войната в Украйна доведе до нова ескалация между Запада и Москва (и още…)
25 ноември 202419:18
Нетаняху може да бъде арестуван, ако пътува до Германия
25 ноември 202419:28
Белият дом: Преговорите за спиране на огъня между Ливан и Израел вървят към споразумение
25 ноември 202422:53
Осло не откри доказателства за връзка между норвежеца, собственик на българска фирма, и взривените пейджъри на "Хизбула"
25 ноември 202420:41