-
24 януари 2012 16:29
- 969
- 0
Над един милион българи се информират от радиата, съобщи Мира Радева, директор на Института за социални изследвания и маркетинг МБМД.
Тя представи проучване за медийния пазар в началото на 2012 година.
Сред телевизиите водеща продължава да е bTV с над 90% аудитория. На второ място е Нова телевизия, следвана от БНТ. На следваща позиция са филмовите телевизии и "Нешънъл джиографик" за сметка на отлив от "Дискавъри". Делът на четящите преса леко се увеличава, но това е заради появата на все повече издания, каза Мира Радева. Най-четен продължава да е вестник "Труд", следван от "24 часа", на трето място е "Телеграф". Голяма част от анкетираната аудитория твърди, че цената на вестника има значение за избора. Наблюдава се леко увеличение на ползващите интернет, показва още изследването, информира БНР.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
На живо: Осми опит за избор на председател на НС, балотаж между Наталия Киселова и Силви Кирилов и един час почивка
29 ноември 202411:03
От ГЕРБ оттеглят Рая Назарян, ще подкрепят Киселова, но с условия
29 ноември 202410:54
Пеевски: Няма да гласуваме на балотажа, Кирил Петков и компания искат на всяка цена да останат в НС
29 ноември 202411:49
Кирил Петков категоричен: Ще подкрепим Силви Кирилов, защото Пеевски се изнервя от това
29 ноември 202410:34
Зафиров: Оптимист съм, че до края на деня ще имаме председател на НС
29 ноември 202411:18
Божанков: Дълбоко убеден съм в мотивите си и в начина, по който гласувам
29 ноември 202410:49
Минчев: Ако неспазването на партийната линия при важно гласуване е основание за изключване, то отдавна трябваше да сме разредили редиците
29 ноември 202410:44
Йотова: Изборът на председател на НС ще отпуши поне две много съществени процедури
29 ноември 202410:42
От 1 декември: Глоба от 50 до 200 лв. за стари коли в центъра на София
29 ноември 202410:26