-
28 септември 2015 11:57
- 3081
- 0
Научно погледнато – може ли щастието да ти помогне в успеха?
Според д-р Мат Килингсуърф, американски психолог и учен – може. Като експерт в науката за щастието той предлага на хората да преосмислят традиционния подход.
В продължения на десетилетия д-р Килингсуърф провежда изследвания в тази сфера, а неговата работа дава начало на новата глобална кампания на шотландското уиски - Johnnie Walker, която се обединява под надслов: „Забавлявай се! Ще стигнеш по-далеч.“
Д-р Килингсуърф споделя: "Хората понякога мислят за щастието като за далечна, недосегаема награда, която взимат само с години усилена работа или при постигане на конвенционалните маркери за успех като по-високи доходи или по-голяма къща. Но има все повече доказателства, че докато се наслаждаваме на щастието по пътя, успехът е по-вероятен.“
Проучванията показват, че по-щастливите хора са не само по-продуктивни, по-отзивчиви и по-творчески настроени, но и по-устойчиви на предизвикателства и по-харесвани.
Някои от най-успешните хора в света са сред нарастващия брой поддръжници на новия подход към живота. Този подход се осланя на убеждението, че щастието е от ключово значение при постигането на всеки успех. Положителната нагласа на успешни личности като Световния шампион във Формула 1 и пилот на McLaren Honda - Дженсън Бътън, номинирания за Оскар актьор - Джъд Лоу, китайската актриса - Джао Уей, както и на още редица необикновени хора от всички сфери на живота, ги прави част от кампанията на най-продаваната марка шотландксо уиски в света.
Актьорът Джъд Лоу казва: "Позитивното мислене и откриването на малките радости в ежедневната работа, са част от моята философия и мисля, че това е едно от нещата, което ми е помогнало да се движа напред в кариерата си."
Други известни личности, които подкрепят тази нагласа към живота и участват в новата кампания, са американската алтърнатив-рок банда OK GO и мексиканският супер модел - Монсерат Оливър. Тяхното разбиране за успех и прогрес се препокрива с резултатите на все повече научни изследвания върху силата на щастието.
Коментирайки началото на кампанията, глобалният мениджър на марката – Гай Есколм, споделя: "Като марка Johnnie Walker винаги е била символ на прогреса - това лежи в историята на нашето уиски, тъй като основателят ѝ, Джон Уокър, започва всичко преди близо 200 години. Това, на което ни научиха два века опит е, че прогресът не е задължително едно безкрайно катерене - трябва да се наслаждаваме на стъпките, които предприемаме и колкото повече щастие откриваме в тях, толкова се приближаваме до целта."
Новата реклама Забавлявай се! Ще стигнеш по-далеч. на Johnnie Walker може да гледате тук:
Последвайте канала на
Свързани новини
Официално: ЦСКА - София продаде головата си машина
Очаквайте на живо: "Интервюто на Sportal.bg" с Георги Бобев след триумфа на Алберт Попов
"Червените" освободиха Хайнц
ЦСКА - София продаде и Християн Петров
Казусът с Антон Зингаревич влиза в Народното събрание
Григор Димитров научи жребия си за Australian Open
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Приеха на първо четене специалния закон до приемането на бюджета, ПП-ДБ иска да ограничи кабинета за някои разходи
09 януари 202513:32
Пламен Тончев (ДАНС): Конфликтите в Близкия изток не оказват влияние на миграционния натиск у нас
09 януари 202515:19
Кирил Петков: Правосъдието и бюджетът са заложници на игрите на ГЕРБ
09 януари 202514:28
Премиерът Главчев: Проблемът със забавените плащания към театрите ще бъде решен
09 януари 202514:46
Министерство на енергетиката със законодателни промени, които да минимизират авариите при електроснабдяването
09 януари 202514:33
Сигнали за открити мъртви хора в Кюстендилско
09 януари 202513:22
18-годишен е в много тежко състояние след катастрофата при надлез "Надежда" в София
09 януари 202514:05
Водещите новини! Всеки ден мръсният въздух убива по 10 души в България? 45 години по-късно: Втори българин с триумф в Световната купа по ски
09 януари 202513:22
Зеленски с тежка критика към САЩ и Германия: При цялото ми уважение, но Путин ни нападна заради вас
09 януари 202513:33