4 млн. евро за реклама на лютеница дава фонд Земеделие

30 юли 2014 10:54

4 млн. евро за реклама на лютеница дава фонд Земеделие
©
2046 1

Държавен фонд „Земеделие” отпусна почти 4 милиона евро за реклама на българска лютеница на руските пазари и на български патладжани - на арабските.

С тази сума ще бъдат представени и храни като "имамбаялдъ" и сладко от рози. Почти всеки репортаж за България на уважаваните руски телевизии започва с кадри на наш зарзават - като материал, наречен "болгарский перчик". Българските чушки и техните производни са на висока почит в Русия, защото с ласкавото име „болгарский перчик”, или люта чушка, почитатели наричат и българската звезда на руския Кубан Ивелин Попов.

Прочети повече тук

Нора Виткова
2046 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
AJ4A

2014.08.31 | 11:54

1
Хайдеееееееее, парите на България заминават в посока Русия и арабския свят!!!! Някой попита ли българските данъкоплатци, някой попита ли българските производители, дали искат точно в тези държави да се рекламират точно тези продукти????? Защо им трябва да питат - нали за това са ги турнали в политиката - да се грижат за руските интереси и да преливат българските пари в руски ръце!!!!

Добави коментар

Водещи новини