Бизнесмен откупи страници в италиански вестници, за да разкритикува политиците

share

Италиански бизнесмен похарчи близо 100 000 евро за реклама на три вестникарски страници в два от най-големите италиански вестници "Кориере дела сера" и "Република", в която призовава за нови италиански лидери и критикува политиците, предаде Ройтерс.

"Нашата страна е като кораб насред морето, чийто корпус е осеян с дупки и е на път да потъне", се казва в рекламата, за която е платил Габриеле Чентацо, шеф на фирмата за кухненско обзавеждане Валкучине. Той приканва за нов италиански Ренесанс. В компанията на Валкучине работят 170 души и годишният й стокооборот възлиза на 40 милиона евро. Чентацо казва по повод на рекламата, че няма политически амбиции, а само е искал да породи дебат, който да е от полза за Италия.

Миналата година шефът на обувния гигант Тодс Диего дела Вале предприе подобна инициатива, купи страници в големи италиански вестници и от тях разкритикува италианските политици, малко преди падането на правителството на Силвио Берлускони.

Водещи новини

Още новини