В най-богатия мол в САЩ Китайската нова година е като Коледа

share

South Coast Plaza, който е молът с най-приходи в САЩ отчита 1.7 млрд. долара продажби за 2015 г. Пиковият сезон там започва в деня след Деня на благодарността и свършва не на Коледа, а в края на празненствата по случай Китайската нова година.

Тази седмица в огромния мол в окръг Ориндж, южна Калифорния манекените на витрините в магазините на Carolina Herrera и Balenciaga са облечени в червено. Dolce & Gabbana продава тениска с щампа на маймуна, ексклузивно в този мол в чест на започващата Година на маймуната по китайския календар.

Клиентите, които похарчат по над 2 500 долара за ден в търговския център, получават кристална купа от Tiffany’s с гравирани маймунки на нея. Молът е приготвил “хиляди” такива купи, които да раздаде, казва говорителката на South Coast Plaza Дебра Гън Даунинг.

Прочети повече ТУК.

Водещи новини

Още новини