„С Windows 8 няма нужда да избирате между скорост и красота”, е мотото на една от последните ТВ реклами на новата операционна система на Microsoft в Япония и други азиатски страни.
Видеото успя да събере внимание сред европейските и американските потребители в мрежата. То дори стана „вирусен” хит сред дамската аудитория. Вероятно защото бързината при гримиране е международен проблем, пише сп. "Обекти".
Сюжетът му показва как красиви и дисциплинирани азиатки се гримират за секунди в опит да постигнат най-добрия резултат. Един от ефектите на кампанията е елементът на изненада - накрая се оказва, че не се рекламират грим или мода, а технологичен продукт. При това известен – Windows. Друг ефект, който заслужава признание, е че видеото е без субтитри на английски език, но това не пречи да е популярно. Трети актив е това, че е кратко (1 минута). Или поне оставя усещане, че преминава бързо.