Херцогинята на Кембридж създаде "ефекта Кейт"

share

Херцогинята на Кембридж Катрин може да прибави още една титла към впечатляващата си колекция - личността с най-голямо влияние върху жените при покупките на разкрасителни продукти, пише в. "Дейли експрес", позовавайки се на резултатите от проучване, направено от сайта feelunique.com.

30% от дамите, участвали в допитването, са купували разкрасителни продукти, за да наподобят прекрасната външност на съпругата на принц Уилям, предаде БТА.

"Свидетели сме на "ефекта Кейт" върху продажбите ни. Преди две години продавахме двойно повече бои за руса коса, отколкото за кестенява. След сватбата на Кейт и принц Уилям се увеличиха продажбите на бои в кестеняви тонове, като особено популярен стана естествено тъмно кестенявият цвят на херцогинята на Кембридж. Сега е точно обратното - продаваме повече бои за кестенява коса, отколкото за руса", казва Сиобан Макдермот, мениджър на feelunique.com.

На второ място в класацията на известните жени, които влияят най-много при избора на разкрасителни продукти, е супермоделът Кейт Мос. За нея са гласували 15% от участничките в допитването. Следват Виктория Бекъм с 12 на сто, Ким Кардашиян с 10 процента и Дженифър Анистън с осем.

Водещи новини

Още новини