Кейт Мос

Кейт Мос

Кейт Мос е родена на 16 януари 1974 г. в южната част на Лондон.

Родителите й се развеждат, когато е на 13 години. На следващата година Сара Дукас (основател на “Сторм Модел Мениджмънт”) забелязва 14-годишната Кейт на летище “Кенеди” в Ню Йорк. Кариерата на британката стартира с черно-бяла фотосесия за списание “The Face”, наречена “Третото лято на любовта”.

Следват редица ангажименти, но през 90-те години на миналия век Кейт Мос се превръща в анти-супермодел.

През 1993 г. Кейт Мос участва в реклама на “Келвин Клайн”, където се снима гола. Така тя предизвиква редица коментари относно слабата си фигура и дори Бил Клинтън, който е президент на САЩ по това време, се изказва против растящата тенденция за т.нар. “хероинов шик”.

Кейт Мос успява да впечатли модната индустрия въпреки слабостта си и факта, че не е достатъчно висока за модел.

Освен топмодел, Кейт Мос е и световна модна икона. Тя е печелила редица награди за стилната си визия, в това число и тази на “Съвета на модните дизайнери в Америка”.

Кейт Мос е участвала в рекламни кампании на едни от популярните марки в модния бранш – “Гучи”, “Долче и Габана”, “Версаче”, “Роберто Кавали”, “Шанел”, “Диор”, “Ив Сен Лоран”, “Бърбъри”. Тя се е появявала 24 пъти на корицата на британското издание на сп. “Вог”, а сп. “W” я обявява за своя муза. Работила е с най-добрите модни фотографи като Марио Тестино, Марио Соренти, Стивън Клайн, Юрген Телер.

Топмоделът попада често в обектива на британските таблоиди и заради бурния си личен живот. Връзката й с рокаджията Пийт Дохърти, съмненията за анорексия и кокаиновият скандал са най-честите теми, които медиите коментират.

На 15 септември 2005 г. лондонският вестник “Дейли Мирър” публикува на първата си страница снимка, показваща Кейт Мос, която употребява кокаин. Това се случва в звукозаписното студио, където по това време записва групата на Пийт Дохърти. За кратко време всички марки, на които Мос е рекламно лице, прекратяват договорите си с нея. Кейт се обръща към хората, които е наранила с публично извинение.

Въпреки скандала обаче "Диор” продължава рекламната си кампания с участието на Мос. Тя се появява и на корицата на ноемврийския брой на сп. “W”. Редица звезди се застъпват за нея, сред които топмоделите Наоми Кембъл, Хелена Кристенсен, френската актриса Катрин Деньов, Джони Деп. Забележителна е подкрепата, която й оказва британският дизайнер Алекзандър Маккуин – в края на свое ревю той излиза на сцената с тениска, на която пише “Обичаме те, Кейт!”.

Следва лечение в клиника за наркомани – нещо, с което Пийт Дохърти не успява да се справи. Това е причината Кейт да се раздели с него.

Дванадесет месеца след кокаиновия скандал Кейт Мос прави супер успешно завръщане на голямата сцена с 18 нови договора със световни гиганти, сред които “Римел”, “Върджин Мобайл”, “Диор”, “Луи Вюитон”, “Роберто Кавали”, “Стела Маккартни”, “Булгари”, “Шанел”, “Никон”, “Версаче”, “Келвин Клайн джийнс” и др. В сътрудничество с Кейти Ингланд тя прави и първата си колекция за “Топ шоп” срещу хонорар от £3 млн.

Името на Кейт Мос се появява и в най-различни класации. Тя заема осмо място в класацията “25-те най-сексапилни жени на 2004 г.”, осмо място в класацията на сп. “Максим” за петдесетте най-сексапилни жени за 1999 г. и 22-ро място в класацията на сп. “FHM” за стоте най-сексапилни жени за 1995 г. В юбилейния си 150-ти брой мъжкото списание “Арена” я обявява за най-сексапилната жена. През юли 2007 г. списание “Форбс” я класира на второ място в класацията за най-богати супермодели със спечелени $9 млн. за изминалата година. Пак според сп. “Форбс” днес Кейт Мос печели повече в сравнение с доходите й отпреди кокаиновия скандал.

Новини

още

Галерии

още
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.