Общинският съветник в СОС от МК "БСП за България" Ваня Григорова заяви в предаването "Денят ON AIR", че разцепленията в партиите показват, че голяма част от формациите не са водени от устойчиви политически идеи. А междуличностните войни няма как да убедят избирателите да отидат до урните.
"И да говориш по политики, няма кой да слуша. Колкото и да имаш желание да комуникираш с гражданите, в един момент не можеш да не отговориш на безпочвените критики. Това е основната причина да не искам да съм част от широкото ляво обединение. Там едните не искат да ме видят, другите се чудят. Новото ръководство е старото ръководство", каза Григорова.
По думите ѝ пред Bulgaria ON AIR, за да имаш добри партньорски отношения, трябва да си мериш приказките.
"Призовавам г-жа Нинова да позатвори малко уста. "БСП-Обединена левица" трябва да получи приличен резултат, защото национално отговорната политика за България е лявата и социална политика", посочи Григорова.
Вдигнете данъците и спрете рекета, призова общинският съветник и добави, че трябва да има осъзнаване в хората.
Нейният политически проект ще бъде обявен, когато се почувстват готови, като е възможно това да стане още на следващите парламентарни избори, съобщи Ваня Григорова.
"Тежка апатия е сред българските гражданите. Всеки активен човек, в който има енергия, и тя съвпада с нашата идея, е добре дошъл. Имаме нужда от експерти, които не се страхуват да защитават своите идеали във всички сектори. Един боец не чака сигурност, той си я извоюва. Ако някой чака топло място в НС, да не го чака при нас. Един отговорен човек няма да мълчи и няма да се страхува", подчерта гостът.
Григорова алармира, че сервизни помещения на столичния автотранспорт не се ремонтират в продължение на десетки години, а работниците дишат изгорели газове. Течащи покриви допълват потресаващата картинка.
"Трябва да се отделят средства за ремонтиране на помещенията. Парите винаги са малко. Няма договори за резервни части. Единствено отделят средства да се увеличават заплатите на работниците. СОС отделя повече средства за финансиране на градския транспорт, отколкото отделя държавата, а трябва да е поне 50 на 50", заяви събеседникът в студиото.
Според Григорова целенасочено се отказват средства за градския транспорт в София с цел саботаж.