До края на април всички министерства трябва да бъдат интегрирани в обща система за електронен документооборот, съобщава пресцентърът на кабинета.
По инициатива на заместник-министър председателя Томислав Дончев представители на министерства на политическо и административно ниво са отчели напредъка в подготовката на системите за обмен на документи в отделните ведомства и поеха ангажимент в администрациите да бъде прилаган единен технически протокол за документооборот.
По данни на Държавна агенция "Електронно управление" към днешна дата общо 188 администрации на централно и местно ниво са реални участници в електронния обмен на документи. Крайният срок за всички администрации да обменят документи по електронен път е 1 ноември 2018 г.
Въвеждането на тази практика на по-ранен етап има за цел към края на годината системата вече да функционира пълноценно, а междувременно да влезе в сила наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги, пише в съобщението.