Партиите от семейството на Европейската народна партия (ЕНП) ще ползват по-централизиран подход при използването на информацията, която постъпва от партиите-членки по време на европейските избори през 2019 година.
Тази идея на заместник-председателя на ГЕРБ Цветан Цветанов беше обсъдена и приета по време на срещата на кампанийните мениджъри на ЕНП, която се провежда в хърватската столица Загреб.
Целта на прилагането на централизирания подход е общата кампания на ЕНП да бъде адаптирана към спецификата на националните кампании в отделните страни-членки на Европейския съюз и да кореспондира с темите, които вълнуват гражданите на съответната държава, подчерта Цветанов.
В рамките на срещата на кампанийните мениджъри на ЕНП Цветан Цветанов представи презентация на тема „Анализ на кампанията за президентските избори през 2016 г. – подценяване на социалните мрежи“.
Заместник-председателят на ГЕРБ представи и анализира идентифицирани онлайн тенденции за генериране и разпространение на фалшиви новини без конкретни източници и автори, чиято единствена цел е била да дискредитират ГЕРБ и разпознаваемите политически фигури на партията.