В края на ноември предстои т. нар. "черен петък", в който потребителите могат да закупят стоки със значителни намаления. За какво да внимаваме в деня на голямото пазаруване, за да не попаднем в капана на намаленията?
"Тази година прави впечатление, че има една така наречена "карусел реклама" в социалната мрежа, която е поредица от няколко визуализации. Върху тях има изображения на коледни сувенири обаче. И се оказва, че след като изпълним желанието на търговеца да отидем и да изтеглим апликацията, изтъркваме картата и установяваме, че всъщност ние ще ползваме обявената отстъпка, но за да си купим домашен текстил или някакви съвсем други стоки", каза в студиото на "Денят започва" Габриела Руменова от платформата "Ние потребителите".
По думите ѝ, според закона, когато се обявява някакво съобщение за намаление, то трябва да бъде придружено и с информацията какви са условията за възползване на това намаление, включително и ако не важи за всички стоки, да бъде посочено за кои групи се отнася.