Лавина от писма на недоволни клиенти на "Виваком" залива редакционната ни поща.
Novini.bg публикува писмото на поредния недоволен гражданин - Константин Кирилов:
"След ВиК авария и последвал ремонт, част от живущите в района се оказахме без телефони и съответно интернет", пише г- н Кирилов до редакцията ни.
"След подаване на сигнал на място в офиса на компанията, те ни заявиха, че по договор имат 20 дни за отстраняване на проблема и ни предложиха "флашка" за мобилен интернет, който бе абсолютно безплатно за периода, в който няма да имаме възможност да ползваме услугата по стандартния си договор. Интересното е, че явно бяха подготвени, защото имаха достатъчно на брой устройства в гишето и бяха веднага готови за това предложение.
Взехме устройството и се оказа, че самото то не е активирано. Изчакахме 24 часа за евентуална настройка, но се оказа отново, че нищо не се случва.
След повторно явяване в офиса им и съответно запитване - защо не работи устройството, жената зад бюрото 30 минути мълча, след което каза - цитирам: "трябва да работи, не знам защо така става, не му разбирам".
В този момент ние решихме да не се занимаваме и пожелахме да ни бъде внесена молба за спиране на услугите на "Виваком". След по-малко от 24 часа получихме обаждане на мобилния телефон през друга компания, че услугите не могат да бъдат прекратени преди изтичане на договора и съответно, ако продължим процедурата, ще дължим неустойка за прекратяване на договора", пише възмутен читателят ни.
Ако и вие сте жертва на некоректно отношение от "Виваком", пишете на novini@novini.bg, а ние ще продължим да търсим мнението на търговския директор на компанията Александър Димитров (на снимката).