Читател: Интернетът на Виваком през повечето време е кошмарно бавен

share

В писмо до novini.bg читател пише, че вчера на работното му място интернетът на Виваком е спрял към 11 ч.

"Работя във верига магазини и интернет е нужен за извършване на трансфер на стоки между магазините от веригата и при липсата му изпълнението на служебните задължения е абсолютно невъзможно", пише читателят. "Обадих се на кратък номер 123 и от там ми казаха, че имат технически проблем, а срокът за отстраняването му е до 14 ч. В 15:30 часа се обадих повторно, защото интернет и стационарен телефон все още нямаше. Обясниха ми, че срокът за отстраняване вече е до 18 ч.. В 20 ч. все още проблемът не беше отстранен и при третото ми обаждане, от Виваком отговориха, че имат нов срок за отстраняване на аварията - до 22 ч. В крайна сметка услугата беше възобновена към 00 ч. и се наложи да остана на работното си място до малките часове на нощта, за да си свърша работата", разказва потърпевшият.

"Другият проблем е, че ползвам услугите интернет и домашен телефон на Виваком и в дома си. Таксата ми е 40 лв. на месец общо за интернет, домашен и мобилен телефон. В договора пише, че интернетът ми е със скорост 10 мега бита. Интернетът през повечето време е кошмарно бавен и реших да направя така нареченият "Спиид тест" при което се установи, че услугата поддържа почти постоянна скорост малко над 3 мега бита", оплаква се нашият читател.

"В последно време авариите са ежедневие, а потребителите плащат такси, част от които до колкото съм запознат трябва да отиват за поддръжка на мрежата. Задавайки въпросът - " В крайна сметка защо не получавам това, за което плащам? Конкретен отговор не съм получил и до днес, но иначе съм задължен да плащам, докато договора е валиден. Питам няма ли някакъв закон или вратичка в него, абонатите да не плащат за услуги, които не получават по вина на мобилните оператори или поне преизчисляване на таксите и сметките?", завършва писмото си той.

Ако и вие сте жертва на некоректно отношение от Виваком, пишете на novini@novini.bg, а ние ще продължим да търсим мнението на търговския директор на компанията Александър Димитров (на снимката)

Водещи новини

Още новини