Повече от седем часа „Виваком“ се опитваше да реши мистериозен проблем със софтуера. Жертви на оператора обаче се оказаха огромна част от клиентите, които останаха без мобилен интернет.
Часове наред не можеха да бъдат избирани и стационарни телефони на Виваком. Късно през нощта от компанията изпратиха телеграфно съобщение, с което поднесоха половинчато извинение на потребителите си. В него обаче не се казва дали потребителите ще бъдат обезщетени заради причинените неудобства и липсата на връзка през целия работен ден. Смущенията продължили до късно през нощта, разказаха недоволни клиенти на Виваком пред novini.bg.
Според служители на Виваком пожелали анонимност, търговският директор на оператора Александър Димитров (на снимката) нехаел за проблемите в мрежата. Ако и вие сте пострадали от Виваком от надписани сметки, пишете на novini@novini.bg, а ние потърсим отговори на въпроса защо компанията се отнася така към своите клиенти.