Приоритет на последните правителства е развитието на автомагистралната мрежа в Северна България. Това ще доведе модернизация на целия регион, каза в сутрешния блок на БНТ председателят на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Дончо Атанасов.
Изпълнени са обходът на Враца и обходът на Монтана. Трасето е с активни ленти и една аварийна. В близкия един месец ще стартира процедурата за избор на строител и надзор на най-тежкия участък – Ботевград-Мездра. Тази отсечка вероятно ще бъде изградена максимум до 2021 г. Между Мездра и Враца има скоростен път, който ще бъде рехабилитиран. За пътя Враца-Монтана в момента ОВОС се обжалва. Работи се по трасето Ружинци-Монтана, обясни инж. Атанасов.
Започва предпроектно проучване за изграждане на тунел под Петрохан. Правим най-необходимото много бързо да се случат тези проекти. Протестите са разбираеми, трябва да се направи автомагистрала, която да улесни достъпа до Северозападна България. В рамките на 3-4, до 5 години този магистрален пръстен ще бъде изграден. Тези проекти са изключителен приоритет и ще се случат по-бързо, отколкото някои хора очакват, заяви шефът на АПИ.
Шефът на АПИ: Проектите в Северозапада ще се случат по-бързо, отколкото някои очакват
- 12.02.2018 | 08:04
- 1860