Софтуерен проблем блокира самолетите на една от нискотарифните компании на летище София

share

Софтуерен проблем блокира самолетите на една от нискотарифните компании на Терминал 1 на летище София.

Всички пътници са качени в самолетите и са заложници на “организационни проблеми”, съобщава delo.bg.

Полетът за Лондон, който трябваше да излети в 5:30 часа все още не е изпълнен. Пътниците стоят затворени в самолета и за направлението София – Дортмунд. Този полет по разписание е обявен за 6.10. Все още самолетът е на пистата.

От пилотския екипаж първоначално било обявено закъснение от 20 минути, но вече часове не се предоставя никаква информация, а се цитират “организационни проблеми на компанията”.

„Софтуерен проблем в самата авиокомпания, не е на летище София. Това е причината нито един самолет да не излети. Нямаме информация кога ще бъде решен проблемът, както и дали ще бъдат обезщетени пътниците“, заявяват от летище София.
Нискотарифната авиокомпания все пак ще обезщети пътниците, но само тези, заплатили за услугата “гаранция за пристигане навреме”. реме”. Тя струва 20 лева за еднопосочен полет и трябва да бъде заплатена минимум 2 дни преди полета. Обезщетението в този случай възлиза на 100 евро, които могат да бъдат използвани само за следваща резервация на самолетни билети или други услуги на Wizz Air.

Водещи новини

Още новини