С шест социологически агенции ще работи ГЕРБ за местните избори. Това става ясно от единния регистър на Сметната палата.
Според данните това са "Маркет ЛИНКС", "МБМД", "НЦИОМ", "Сова - 5", "Фокус - Нунти" и "ГФК България", пише "Стандарт".
Посочването на агенциите, с които ще работят партиите и комитите за изборите, залегна като изискване в изборния кодекс. Освен това трябва да бъдат обявени и рекламните агенции.
Според регистъра управляващите ще работят с 29 рекламни агенции и една за връзки с обществеността.
Движение "Гергьовден" също е обявило една рекламна агенция, както и коалиция "Бъдеще за община Банско".
Партия Социалдемократи пък е декларирала един договор с ямболска телевизия за излъчване на информационни материали за местните избори.