Димитър Маргаритов: Прибързаните решения за покупки не са най-добрият вариант

КЗП
share

Прибързаните решения за покупки не са най-добрият вариант. Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов в предаването на "Денят започва с Георги Любенов" по БНТ.

Маргаритов отбеляза, че в повечето от случаите кампанията "черен петък" се предвижда да продължи повече от един ден, което за потребителите би трябвало да е добър знак и възможност да помислят, преди да си купят нещо, пък било то и с голямо намаление.

Председателят на КЗП посочи, че проверките на комисията показват редица случаи, когато има гръмки обявявания на големи проценти намаление, които обаче "или се отнасят за крайно ограничен асортимент в даден търговски обект, или пък въобще не са зареждани стоки в този порядък, по-скоро потребителите са примамени да посетят магазина и там вече все нещо ще си купят".

"Затова може би прибързаните решения не са най-добрият вариант, а българският "черен петък" всъщност започна да става "черен уикенд", "черна седмица" и т.н.", отбеляза Маргаритов, цитираха от Фокус.

Водещи новини

Още новини