Партиите и този път ще привличат избирателите като деца - с лакомства, фланелки, шапки и химикали, пише в. "Преса".
Независимо от кризата големите играчи в политиката със солидни държавни субсидии се готвят да хвърлят милиони за безполезни залъгалки, с които се рекламират. Този тип агитация отдавна е доказал, че е неефективен. И въпреки това партиите не се отказват от традицията, защото в малките селища и един бонбон можел да подслади срещата с избирателите и да стопи недоверието към формацията, казват убедено от партийните централи. Затова от ГЕРБ смятат да освежат и тази компания с 15 тона лукчета.
Най-популярни са шапките и тениските, които всяка формация раздава с надеждата, че това е вид "подвижна реклама".
На всички избори досега партиите се надпреварват да измислят все "по-оригинални" подаръци за избирателите. Така през 200 г. царистите раздаваха специална енергийна напитка, но тя не им помогна да стимулират изгубеното доверие в тях.
През 2009 г. от НДСВ заложиха на жълт сладолед, но избирателят охлади желанието им за властта, като ги изхвърли от парламента. Тогава ГЕРБ и БСП раздаваха презервативи. Бъдещите управляващи черпеха електората си и с резлива боза.
"Има риск в нагнетената обстановка, при продължаващите протести, всяка партия, която заложи на скъпа рекламна кампания с билбордове и плакати на всяко кьоше, да постигне обратния ефект", предупреди рекламният експерт Милен Марчев. Затова не е странно, че двете основни партии, претендиращи за властта, ще се отдадат на интимно ухажване на избирателите. От врата на врата. Сергей Станишев и Бойко Борисов ще командироват водачите на листи в избирателните им райони и ще искат от тях отчети на колко семейства са гостували.
"Атака", сините и ДПС също разчитат на срещи с хората и няма да харчат пари за разточителна агитация. Истината е, че бюджетите им са продънени, пише още изданието.
С 15 тона лукчета и кибрити досегашните управляващи от ГЕРБ са решили да привлекат избиратели. С кибритите било малко деликатно поради опасенията от директна алюзия със самозапалванията и затова щели да ги раздават "под масата".
БСП спира презервативите. Без кондоми, но с улично мъпет шоу столетницата ще привлича недоволни от ГЕРБ избиратели. Главните герои в червеното политическо вариете ще са Бойко Борисов, Симеон Дянков, Цветан Цветанов и Цецка Цачева. Куклите вече са готови.