Министър Ангелкова обсъди с бизнесмени от Саудитска Арабия възможностите за инвестиции в България

Министерство на туризма
share

Министърът на туризма Николина Ангелкова се срещна в Рияд с Абдул  Маджер  Ал Кохаир, главен изпълнителен директор на AbdulMohsin Al-Hokair holding group, и обсъди с ръководния екип на корпорацията възможностите за инвестиции в България.

Разговорът бе част от програмата за работното й посещение тук по покана на Негово Кралско Височество Султан бин Салман бин Абдулазиз Ал Сауд – принц на кралството и председател на Комисията по туризъм и национално наследство на Саудитска Арабия. Това съобщиха от пресцентъра на Министерството на туризма.

Страната ни предлага много добро партньорство на бизнеса с благоприятната си данъчна система и икономическите стимули за големи инвеститори. Опциите за такива проекти в туризма са в най-различни направления – хотелска база и прилежаща инфраструктура за летни и зимни ваканции, балнео-, СПА и уелнес центрове, социализация на туристически обекти и др., съобщи министър Ангелкова. Този потенциал е очертан в Картата на инвестиционните проекти, която Министерството на туризма създаде, за да насърчи предприемачите.

Министърът изрази задоволството си от проявения интерес от Саудитска Арабия към изграждане и модернизация на висококатегорийни обекти по Българското Черноморие и в туристически зони във вътрешността на страната. Тя акцентира върху потенциала и на големите ни зимни курорти Банско, Боровец, Пампорово, които привличат вниманието не само на растящо число чуждестранни туристи, но и на организаторите на авторитетни международни ски състезания.

Домакините потвърдиха оценката си за България като перспективно място за инвестиции, което предлага много добри финансови условия. Ръководството на холдинга увери, че този интерес са засилва в различни стопански сфери – туризъм, хранително- вкусова промишленост, производство на питейни води и месо, преработвателни индустрии и др.

Двете делегации се споразумяха да насърчават взаимоизгодното партньорство с актуална рекламна и маркетингова информация, както и при участията на двете държави в международни бизнес форуми.

Водещи новини

Още новини