Задълбочаваме сътрудничеството си със Саудитска Арабия

Пред България и Саудитска Арабия има все още много нереализиран потенциал в двустранните контакти в туризма и много други индустрии. Това заяви министърът на туризма Николина АнгелковаНиколина Ангелкова Николина Ангелкова е министър на туризма. Родена е на 30 ноември 1979 г. Възпитаник е на Harvard на среща в Рияд с първия зам.-министър на икономиката и планирането на Саудитска Арабия Халид Ал Шунайфи. Разговорът се състоя в рамките на работната й визита в арабската страна по покана на Негово Кралско Височество Султан бин Салман бин Абдулазиз Ал Сауд – принц на кралството и председател на Комисията по туризъм и национално наследство на държавата. Саудитска Арабия е важен делови партньор за България.

Министър Ангелкова  заяви, че туристическият сектор в България се развива устойчиво и възходящо през последните 4 години откакто има самостоятелно ресорно министерство. Благодарение на премиера Бойко БорисовБойко Борисов Бойко Методиев Борисов е министър-председател на Република България. Роден е на 13 юни 1959 г отрасълът стана приоритет за българската икономика и в резултат се увеличиха значително ръстовете на международни туристи. За миналата година те са над 8.8 милиона, посочи Николина АнгелковаНиколина Ангелкова Николина Ангелкова е министър на туризма. Родена е на 30 ноември 1979 г. Възпитаник е на Harvard. Реализирани са ръстове на редица входящи пазари, включително и от далечни като Индия, САЩ, Филипините, Бразилия.

Туризмът дава много възможности за развитие – традиционните зимен и летен, но и много видове специализирани услуги – балнео- и СПА, медикъл, културно-исторически, гурме, голф, планински и т.н. Голям брой от значимите артефакти в България са открити в близост до минерални извори и привличат много туристи за комбинирани услуги, посочи министърът и даде примери с курортите Сапарева баня, Сандански, Хисаря и др. България е известна с качествената си храна и затова министерството създаде кулинарни дестинации, с които насърчава не само вътрешния туризъм, но и притока на много чужди гости. Всяка година правим проучвания и на тяхна база реализираме различни промоционални кампании за увеличаване на туристите. За това ни помагат и IT технологиите в маркетинга и рекламата – например чрез онлайн платформата I love Bulgariа, която достига до огромно число потребители чрез Вайбър приложението и не само привлича още посетители, но също популяризира забележителностите ни, коментира министър Ангелкова.

Преди 2 години двете страни подписаха меморандум за сътрудничество в туризма, който дава възможности за активно партньорство в предлагането на разнообразни туристически услуги. Освен това България е сред водещите аутсорсинг дестинации и се надявам да стане  важен и стратегически партньор за Саудитска Арабия, увери министър Ангелкова. Привличането на повече инвестиции е водещ елемент в политиката на туристическата администрация и затова бяха инициирани законови промени, които да облекчат и насърчат бизнес проектите. Повечето от необходимите на предприемачите документи се придвижват онлайн. Това е част от стратегията за устойчиво развитие на сектора до 2030 г. Сред основните приоритети на българското правителство в областта на туризма е позиционирането на страната ни като висококачествена целогодишна туристическа дестинация. Туристическият сектор в България се очаква да нарасне с над 40% през следващите 10 години, което ще бъде постигнато с привличане на повече инвестиции, поясни българският министър.

Халид Ал Шунайфи заяви, че е много важно двете икономики да се корпорират и да задълбочат сътрудничеството си. Туризмът дава много възможности за инвестиции и вярвам, че тази среща е началото взаимно да черпим опит, обобщи той.

Спорт

още

Коментари

  1. 2018.10.11 | 10:36

    След години хептен ще го задълбочим...особено отзад

Напиши коментар

Най-четени

Най-коментирани

Tуризъм

още

Анкета

Какви са предимствата на онлайн пазаруването?

Какви са предимствата на онлайн пазаруването?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.