Русия за нас остава един от основните външни пазари.
Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова в кулоарите на парламента, предаде репортер на Novini.bg. "През 2016 година ще заложим на дигиталният маркетинг, онлайн маркетинга и социалните мрежи, като основен акцент в рекламирането на българския туризъм. Това е една тенденция, отчетена както от Световната организация по туризъм, така и от Европейската туристическа комисия. Онлайн рекламата е една от висшите сили и заради това ще заложим на рекламиране използвайки основно дигиталния маркетинг", разкри Ангелкова.
"За Централна Европа вече имаме увеличение за лято на 2016 година от 35% за летищата Варна и Бургас, включително както по отношение на полетите, така и по отношение на заявените туристи. Очаква се ръст от 40% на туристите от Полша. Имаме заявени 69 полета повече само от Великобритания, и то само за летище София, за предстоящия зимен сезон. За справка миналата година са били 24 полета. Общата цифра за летище София е 178 полета – 80 са били миналата година", каза още министърът.