Ангелкова: През 2016 г. ще заложим основно на онлайн рекламата на българския туризъм

Булфото (архив)
share

Русия за нас остава един от основните външни пазари.

Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова в кулоарите на парламента, предаде репортер на Novini.bg. "През 2016 година ще заложим на дигиталният маркетинг, онлайн маркетинга и социалните мрежи, като основен акцент в рекламирането на българския туризъм.  Това е една тенденция, отчетена както от Световната организация по туризъм, така и от Европейската туристическа комисия. Онлайн рекламата е една от висшите сили и заради това ще заложим на рекламиране използвайки основно дигиталния маркетинг", разкри Ангелкова.

"За Централна Европа вече имаме увеличение за лято на 2016 година от 35% за летищата Варна и Бургас, включително както по отношение на полетите, така и по отношение на заявените туристи. Очаква се ръст от 40% на туристите от Полша. Имаме заявени 69 полета повече само от Великобритания, и то само за летище София, за предстоящия зимен сезон. За справка миналата година са били 24 полета. Общата цифра за летище София е 178 полета – 80 са били миналата година", каза още министърът.

Водещи новини

Още новини