Силният старт на юни за една от шведските компании и връщането към рентабилност на онлайн търговец на модни стоки са спомогнали да се разсеят опасенията около сектора, който е засегнат от спадналото търсене в САЩ, предаде БТА, цитирайки Ройтерс.
Сигналите за устойчивост ще донесат облекчение на инвеститорите, които се опасяват, че икономическата несигурност кара клиентите в ключови пазари като Европа, САЩ и Китай да харчат по-малко за дрехи.
Междувременно германската компания за луксозни стоки обяви днес, че смята да изпълни предишната си цел за средносрочни продажби от 4 милиарда евро (4,33 милиарда долара) още тази година, което е две години преди предвиденото, съобщи ДПА.
Освен това компанията е повишила нагоре прогнозите си за продажбите през 2025 година. Това е отражение на възходящия импулс при марката, както и на допълнителното засилване на ефективността при операциите й.