93 процента от служителите на JYSK в България взеха участие в наскоро проведено проучване относно удовлетвореността. Крайните резултати показаха, че служителите на JYSK са щастливи.
Нашите клиенти със сигурност ще бъдат посрещнати с усмивка, когато посетят един от седемте магазина JYSK в България, а зад това се крие добра причина.
Едно ново проучване за удовлетвореността, проведено от външна независима агенция, показва, по скалата от 1 до 100, колко са удовлетворени служителите на JYSK, тези от България са със средна оценка от 83 пункта. Това е с цели 13 пункта повече от подобно проучване проведено през 2014.
- Разбира се съм щастлив, че голяма част от моите колеги са удовлетворени да бъдат част от екипа на JYSK. Също така съм много доволен, че 93 процента са участвали в нашето проучване. Това показва от какво точно са доволни нашите служители и къде можем да бъдем още по-добри за в бъдеще, Александру Брату, Country Manager за JYSK България.
Един по-задълбочен поглед в проучването ни показва, че работната среда и възможностите за развитие в компанията са нещата с особено най-висока оценка.
- Фактът, че нашите служители са посочили възможностите за развитие, ме радва наистина много, тъй като за нас е важно да предложим път за развитие на тези, които имат желанието и уменията, обяснява Александру Брату.
Въпреки че е доволен от цялостния резултат на проучването, той също така е наясно, че не всичко е перфектно. - 83 е чудесен резултат, но също така ни показва, че не всички служители идват на работа със желание всеки ден. Ето защо за нас е толкова важно, че 93 процента от тях са взели участие в проучването, тъй като това ни дава възможност да отреагираме в зоните, където те не са доволни, споделя Александру Брату. 96 процента от служителите на JYSK NORDIC по целия свят са взели участие в проучването.
Резултатите показват, че те са значително по-удовлетворени с тяхната работа, в сравнение с проучването проведено през 2014.