От 21 март Интер Експо Център е официален представител и търговски партньор на третия по големина организатор на изложения в света - Messe Frankfurt, стана ясно на пресконференция по повод новото партньорство.
„Досега представител за България беше Германо-българската търговска камара, като новият договор между Интер Експо Център и Мессе Франкфурт е безсрочен“, коментира Ивайло Иванов, управител на Интер Експо Център.
„За нас бе много важно да намерим стабилен съюзник, с когото да можем да работим дългосрочно, и се радвам, че открихме правилния партньор в лицето на Интер Експо Център“, заяви Михаел Йоханес, вицепрезидент „Мобилност и логистика“ на Messe Frankfurt.
Като български партньор, Интер Експо Център се ангажира да предоставя достъп на всички компании, журналисти и посетители до всички изложения, организирани от Мессе Франкфурт, в различни точки по света.
„Една от основните роли на Интер Експо Център е да консултира фирмите за това, как и в кои панаири да участват, за да може българският бизнес да намери нови пазари“, коментира Иванов.
По думите на Иванов броят на българските фирми, участвали в изложения на германския организатор, не е голям, но за сметка на това повечето от тях могат да се похвалят с договори след представянето си в чужбина.
„Засега българските компании са на 39-о място по участие в изложенията ни, но очаквам през тази и следващата години България да се изкачи в класацията. Надяваме се българските ни партньори да ни съдействат за растежа на продадените площи и посещаемостта“, допълни Йоханес.
Йоханес даде пример с българско участие на панаири като Tendence, Ambiente, Light + Building, Heimtextil и други.
Третият по големина изложбен център в света
През 2015 г. Messe Frankfurt е организирал над 130 търговски изложения като е привлякъл над 90 хил. изложители и над 4 милиона B2B посетители.
Панаирът е третият по големина изложбен център в света и е представен в над 150 страни чрез своите 28 дъщерни дружества и над 50 международни партньори.
Международните събития обхващат различни сектори на икономиката, като някои от реномираните марки са – Automechanika, IFFA, Ambiente, Heimtextil, Beautyworld, Paperworld, Techtextil, Texcare, Light + Building, ISH, Musikmesse, Prolight + Sound, както и много други.
Първият и единствен изложбен комплекс в София
Интер Експо Център е първият и единствен досега изложбен комплекс в София, където се организират над 25 международни изложения годишно и над 300 събития.
Някои от най-известните марки изложения са - InterFood&Drink, Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното, SIHRE, Булмедика / Булдентал, Техномебел и Светът на мебелите, MachTech & InnoTech, Вода София, Българска строителна седмица, Security Expo, COPI’S и др.
Интер Експо Център и Messe Frankfurt обединяват сили в изложбения бизнес
- 26.04.2016 | 15:33
- 1342