Мъск предлага платен абонамент на потребителите на Twitter, за да получават рекламни приходи

Getty Images
share

Правото на потребителите на социалната мрежа X (преди Twitter) за приходи от реклама ще се определя от наличието на платен абонамент X Blue, при липса на такъв парите ще останат в сметките на собственика на платформата, каза американският предприемач Илон Мъск, цитиран от Нова телевизия.

„За да имате право на дял от приходите от реклама, трябва да сте абонат на X Premium (Blue). В противен случай парите за реклама ще останат при X, ако не сте абонат на X Premium (Blue),“ пише Мъск на своята страница.

Той добави, че абонаментът е достъпен за всички потребители. X през април тази година добави функция за монетизиране, която позволява на потребителите да печелят от съдържанието на техния канал чрез въвеждането на платен абонамент. Илон Мъск уточни, че потребителите ще могат да получават пари за своите текстове, снимки и видеоклипове, публикувани в платформата. Платеният абонамент X Blue позволява по-специално да се увеличи видимостта на акаунта и обхватът на публикуваните съобщения.

Управата на Сан Франциско издаде акт на Twitter

По-рано френската Национална комисия за изборно и политическо финансиране заяви, че платеният абонамент X Blue е нов метод за рекламиране на спонсорство, което от своя страна е забранено от един от членовете на френския избирателен кодекс. 

Водещи новини

Още новини