М. Лакхани: Konica Minolta свързва дигиталното с физическото

share

Иновации е дума, която много често се споменава в днешно време. Що се касае до Konica Minolta, иновациите осъществяват връзката между физическото и дигиталното. Не всичко трябва да е дигитално и не всичко трябва да е физическото, заяви Милан Лакхани, мениджър Бизнес Иновации в Konica Minolta по време на форума „Шумът на парите“ организиран от Profit.bg.

Центровете за бизнес иновации на компанията съществуват в САЩ, Европа, в това число и тук в България, както и в Сингапур, Шанхай и Токио. Ние създаваме краткосрочната и средносрочната визия на Konica Minolta чрез създаване, разработване и налагане на нови бизнеси извън основния. Много хора все още си мислят, че Konica Minolta е компания само за принтери и фотоапарати. Ние обаче сме далеч, далеч повече от това. Като компания се занимаваме с много и различни дейности. Първо, ние създаваме това, което се нарича дигитално работно място. От информационна гледна точка, дигиталното работно място се подкрепя от различни технологии, които може би не ви е известно, че се развиват и от Konica Minolta, посочи Лакхани. В днешно време много се говори за интернета на нещата, което включва използването на сензори, датчици и такива сензорни технологии. Третата сфера, в която работим, е цифрово здравеопазване. Вече имаме продукти, свързани със здравеопазването, но гледаме на тях от дигитална гледна точка. Занимаваме се също така с бизнес технологии, като 3D принтиране или преносими технологии. Работим от повече от две години по всичките тези неща. В началото трябваше да изградим своята стратегия за бъдещето, след това през втората години работехме върху идеите, а през третата година ще се концентрираме върху предприемачеството. От една страна, ние се занимаваме с иновации, с които можем да създаваме партньорства. От академична гледна точка при нас науката е силно застъпена и ние подбираме ключовите области, в които да се развиваме. Ние си сътрудничим с университет Кингс колидж в Лондон и т.н. търсим ресурси, хора, които споделят нашата визия. От трета страна, имаме и иновациите на ниво общности. Това са партньорства, които създаваме със съмишленици в лицето на стартъп компании например, които да се присъединят, посочи експертът.

Форумът Шумът на парите се провежда със съдействието на основните ни партньори Коника Минолта и Уникредит Булбанк, както и партньорите Алкомет, Девня Цимент, Адмирал Маркетс, Garitage Investment Management, Капман Холдинг, Qatar Airways, MBL|CBRE, Провидънт Файненшъл, Residential Park Sofia, ЗАД България и Сирма груп Холдинг.

Организационен партньор на събитието за поредна година е агенцията за връзки с обществеността AMI Communications България.

Форумът се провежда с медийната подкрепа на сп. Мениджър, Агенция Фокус, Novini.bg, Fakti.bg, Offnews, Imot.bg, Kaldata, сп. Икономика, Seenews, economic.bg, в. Сега и Enterprise Europe Network.

Вижте още от Шумът на парите 2016


Водещи новини

Още новини