6 000 клиенти на ЧЕЗ вече са на електронни фактури

Internet
share

Над шест хиляди клиенти на ЧЕЗ вече са заявили желанието си да получават електронни фактури за електроенергия вместо хартиени по-малко от седмица след въвеждането на услугата, съобщи електроразпределителното дружество, цитирано от агенция "Фокус”.

Електронната фактура стана достъпна за битовите клиенти на дружеството от 1 август.

60% от заявилите електронна фактура са от София. Интерес към новата услуга е отчетен и в Плевен (5%) и Благоевград (3%).

До момента най-предпочитаният от клиентите канал за заявяване на услугата е корпоративният сайт, който е бил използван от 97% от избралите да получават сметката си за електроенергия онлайн.

Освен чрез регистрация на сайта на компанията, заявяването на електронна фактура е възможно с обаждане на денонощната информационна линия на ЧЕЗ или на място, в Центровете за обслужване на клиенти.

За да се регистрират, необходимо е потребителите да знаят своя Клиентски номер и Оторизационен код от хартиената фактура. Бланка на декларацията за заявяване на Електронна фактура ще има и на гърба на месечните фактури на хартиен носител, издадени след 12 август.

Електронната фактура е валиден, електронно подписан данъчен документ и е напълно идентична с хартиения носител. Издаването й се осъществява чрез специализиран клиентски софтуер на ЧЕЗ, който гарантира достоверността й и не позволява нейното манипулиране.

Водещи новини

Още новини