Новото лого на Twitter (или X App, както ще се нарича социалната мрежа отсега нататък) е точно същото като главното „X“ в шрифта "Special Alphabets 4", част от шрифта „Special Alphabets“.
Новото лого на Twitter е струвало на Илон Мъск 32 евро (около 35 долара), което е цената на целия пакет. Нещо повече, дизайнерът платил за най-евтината възможна версия на шрифта, поради което крайното лого ще бъде и малко по-тънко от оригинала, казва MeryStation.
Защо Twitter сега се нарича X?
Навремето Paypal купи компания, наречена X, от Илон Мъск. Когато бизнесменът все още не беше толкова известен, той управляваше стартъп за плащания и парични преводи, която в крайна сметка беше погълната от Paypal. Идеята X да се свързва и да напомня за първия бизнес, който Илон е имал.
Новият главен изпълнителен директор на компанията, Линда Якарино, говори накратко за новите икономически характеристики на Twitter, предава БТВ. Обърнете внимание на нейното описание на социалната мрежа отсега нататък:
„X е бъдещото състояние на неограничена интерактивност – съсредоточена върху аудио, видео, съобщения, плащания/банкиране – създаване на глобален пазар за идеи, стоки, услуги и възможности. Осъществено от AI, X ще ни свърже всички по начини, които тепърва започваме да си представяме".