"Майкрософт" разследва сривове на "Тиймс" и "Аутлук" след оплаквания на хиляди потребители

Getty Images
share

Софтуерният гигант "Майкрософт" (Microsoft) обяви днес, че разследва мрежов проблем, засегнал множество услуги, включително "Тиймс" (Teams) и "Аутлук" (Outlook), предадоха световните агенции. Съобщения за сривове са получени от хиляди потребители в целия свят. 

"Майкрософт" не оповести броя на засегнатите потребители, но според данни от сайта за проследяване на трафика "Даундетектър" (Downdetector) отчитат над 3900 инцидента в Индия и над 900 в Япония. Съобщения за срив са получени и от Австралия, Великобритания и Обединените арабски емирства. 

"Засякохме потенциален мрежов проблем и преглеждаме телеметрията, за да установим следващите стъпки за разрешаване на проблема", посочи "Майкрософт" в туит. 

Подразделението за облачни услуги "Азур" (Azure) също съобщи за мрежов проблем и посочи, че редица потребители имат проблеми с платформата.  

По време на срива повечето потребители не са можели да разменят съобщения, да се включват в конферентни разговори или да използват всички опции на приложението "Тиймс". 

Служители на Microsoft в САЩ ще получават неогранични дни за отпуск

Потребителите на "Тиймс" са над 280 души в света, основно от бизнеса и училищата. 

Други засегнати услуги за "Майкрософт ексчейндж онлайн" (Microsoft Exchange Online), "ШеърПойнт Онлайн" (SharePoint Online), "УанДрайв" (OneDrive) за бизнес клиенти, според данни от сайта на компанията, отбелязва БТА. 

Водещи новини

Още новини