Facebook пристъпи към тестването на опцията „реакции“ в своето приложение Messenger, което се използва от над 1 милиард души. Първоначално това бе съобщено от Techcrunch, а след това информацията бе официално потвърдена от Facebook.
Засега новата функционалност е достъпна само за тесен кръг потребители на Facebook Messenger и при положителна реакция към нововъведението бе обещана пълноценната поддръжка за всички потребители на този месинджър.
Потребителите, които имат достъп до новата функционалност могат да изразят една от седемте възможни емоции, натискайки малката иконка с емотикон, намираща се вдясно от съобщението.
Възможните реакции във Facebook Messenger се различават от същата възможност в новинарската лента на Facebook единствено по наличието на бутона Dislike. Много потребители забелязаха, че по аналогичен начин работи функцията Tapback във фирменото приложение iMessage на ОС iOS 10.
В миналото компанията многократно зави, че не възнамерява да използва бутона „Не ми харесва“, понеже с него се внася негативизъм и той може да се превърне в „инструмент за унищожаване на потребители“.
Против вграждането на подобен бутон бе и основателят на тази социална мрежа Марк Зукърбърг. Но това беше тогава, а сега е друго и Facebook очаква Dislike бутона да замести думата „не“, съобщава kaldata.com.