-
20 септември 2012 18:39
- 1055
- 0
Румънското министерство на туризма започва кампания за рекламирането на Букурещ като културна дестинация, както и като място за любителите на нощните заведения, предаде агенция Медиафакс.
Клубовете в Букурещ ще бъдат рекламирани в страни като Великобритания, Германия, Франция, Италия, Испания, Унгария и Полша.
„Нашето преимущество като дестинация за забавление е, че нощните клубове в Румъния сервират алкохол до седем часа сутринта, което е забранено в други страни. Например, в Италия не се продава алкохол след 02.00 часа. Цените са достъпни.
По този начин можем да запълним хотелите през уикенда”, казва Кристиан Бархалеску от румънското министерство на регионалното развитие и туризма.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
ПП-ДБ: Балансът между инвестициите в инфраструктурата и в хората е наш приоритет
06 октомври 202415:02
ГЕРБ с мерки срещу нелегалната миграция
06 октомври 202416:18
Пеевски: Призовавам Главчев и кабинета за оказването на помощ за бедствието в Босна и Херцеговина!
06 октомври 202414:35
МВнР и МО са в готовност от петък за незабавно оказване на хуманитарна помощ на Босна и Херцеговина
06 октомври 202417:39
Министър Тодоров след разкритата схема за източване на стотици хиляди от театри: Проверка ще разкрие "пробита" ли е системата
06 октомври 202416:55
Товарен влак дерайлира на гара „Любимец“
06 октомври 202417:47
Комуникационни проблеми в секции в Трънско
06 октомври 202416:35
Българските столетници: На какво се дължи дълголетието им?
06 октомври 202418:17
Възстановено е движението на метрото между станция "Сливница" и "Обеля"
06 октомври 202417:13