-
23 септември 2013 09:58
- 1490
- 0
Известната японска марка с култовото котенце "Хелоу Кити" на компанията "Санрио" пусна един необичаен продукт на пазара в Китай и Тайван - бира с дъх на банан, предназначена за азиатските жени, пише нюйоркският в. "Дейли нюз".
Кеновете, които ще се продават за около 1 долар, ще предлагат пиво с двойно по-малко алкохолно съдържание от нормалните бири - между 2,3 и 2,8 процента. Ще се предлагат разновидности и с вкус на праскова, лайм и нар, предаде БТВ.
Новите продукти се прицелват в таргет групата на азиатските жени, която почти не консумира алкохол, още по-малко бира. Те са със сладникав вкус и едва ли ще се харесат на мъжете. Някои от тях, които са опитвали "банановата бира" твърдят, че тя си е чист плодов сок, пуснат като бира с емблемата на бялото котенце.
Това не е първият необичаен продукт за момичешкия бранд. Преди него на пазара със същата марка се появиха презервативи, вино, вибратор, паста, китара и овлажнител, припомня изданието.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
ГЕРБ-СДС прекрати преговорите за правителство
05 януари 202517:19
Рамадан Аталай: Пеевски иска ЕРП-тата
05 януари 202514:10
Любомир Дацов: Еврозоната вече е мираж
05 януари 202515:15
Патриарх Даниил: Има надежда, че казусът със старостилната църква ще се реши
05 януари 202517:10
Композиторът Александър Савелиев е тежко пострадалият при взрива на газова бутилка в София
05 януари 202514:47
Възрастна жена загина при пожар в жилищен блок в Бургас
05 януари 202516:07
Фестивалът "Сурва" гостува в София
05 януари 202516:49
Украйна започна нова офанзива в Курска област
05 януари 202514:15
Русия e завзела близо 3600 кв. км от територията на Украйна през 2024 г.
05 януари 202514:05