-
23 септември 2013 09:58
- 1490
- 0
Известната японска марка с култовото котенце "Хелоу Кити" на компанията "Санрио" пусна един необичаен продукт на пазара в Китай и Тайван - бира с дъх на банан, предназначена за азиатските жени, пише нюйоркският в. "Дейли нюз".
Кеновете, които ще се продават за около 1 долар, ще предлагат пиво с двойно по-малко алкохолно съдържание от нормалните бири - между 2,3 и 2,8 процента. Ще се предлагат разновидности и с вкус на праскова, лайм и нар, предаде БТВ.
Новите продукти се прицелват в таргет групата на азиатските жени, която почти не консумира алкохол, още по-малко бира. Те са със сладникав вкус и едва ли ще се харесат на мъжете. Някои от тях, които са опитвали "банановата бира" твърдят, че тя си е чист плодов сок, пуснат като бира с емблемата на бялото котенце.
Това не е първият необичаен продукт за момичешкия бранд. Преди него на пазара със същата марка се появиха презервативи, вино, вибратор, паста, китара и овлажнител, припомня изданието.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Петър Чобанов: Минималната заплата крие повече рискове, отколкото решения на проблеми
25 ноември 202420:50
От прокуратурата искат постоянен арест за трима от биячите в мола
25 ноември 202418:09
Шофьор на тролей е със счупени нос и ръка след побой от пътник в София
25 ноември 202418:11
Юлиян Попов: Цената на водата в България е ниска, трябва да се инвестира в напояване
25 ноември 202418:46
Общини напират да вдигнат цената за паркиране
25 ноември 202422:30
Водещите новини! Бабикян: Борисов води разговора с Пеевски, а не с ПП-ДБ. Войната в Украйна доведе до нова ескалация между Запада и Москва (и още…)
25 ноември 202419:18
Нетаняху може да бъде арестуван, ако пътува до Германия
25 ноември 202419:28
Белият дом: Преговорите за спиране на огъня между Ливан и Израел вървят към споразумение
25 ноември 202422:53
Осло не откри доказателства за връзка между норвежеца, собственик на българска фирма, и взривените пейджъри на "Хизбула"
25 ноември 202420:41