-
23 септември 2013 09:58
- 1490
- 0
Известната японска марка с култовото котенце "Хелоу Кити" на компанията "Санрио" пусна един необичаен продукт на пазара в Китай и Тайван - бира с дъх на банан, предназначена за азиатските жени, пише нюйоркският в. "Дейли нюз".
Кеновете, които ще се продават за около 1 долар, ще предлагат пиво с двойно по-малко алкохолно съдържание от нормалните бири - между 2,3 и 2,8 процента. Ще се предлагат разновидности и с вкус на праскова, лайм и нар, предаде БТВ.
Новите продукти се прицелват в таргет групата на азиатските жени, която почти не консумира алкохол, още по-малко бира. Те са със сладникав вкус и едва ли ще се харесат на мъжете. Някои от тях, които са опитвали "банановата бира" твърдят, че тя си е чист плодов сок, пуснат като бира с емблемата на бялото котенце.
Това не е първият необичаен продукт за момичешкия бранд. Преди него на пазара със същата марка се появиха презервативи, вино, вибратор, паста, китара и овлажнител, припомня изданието.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Блокажът в НС продължава, следващата седмица ще има девети опит за избор на председател
29 ноември 202413:43
ПП-ДБ към останалите партии: Подпишете декларацията ни, ако искате подкрепата ни
29 ноември 202413:53
Костадинов: Имам чувството, че не се намирам в парламента, а в психиатрия
29 ноември 202413:58
Коледни събития в София
29 ноември 202414:44
Откриха над килограм и половина наркотици в дома на 60-годишен мъж
29 ноември 202415:12
През декември - от минус 10 до плюс 20 градуса
29 ноември 202413:10
Украйна е нанесла удар по склад за петрол в Ростовска област
29 ноември 202414:00
Студ скова Централна и Източна Турция, температурите паднаха до минус 20 градуса
29 ноември 202415:00
Кола падна от мост заради Google Maps, трима загинаха
29 ноември 202415:27