"Междузвездни войни" продължава да е най-гледан и след Новата година

"Междузвездни войни: Възходът на Скайуокър" - последният, девети филм от поредицата, започнала своето начало в края на 70-те години на миналия век вече трета седмица е най-гледаният филм у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. Начинът, по който се противодейства на император Палпатин срещу възхода на ситите е гледан от 197 193 зрители и има 2 316 611 лева приходи от билетите им.

На второ място е премиерата от миналия петък - анимацията "Овца или вълк 2: Голям прас!". Продължението на руския филм от 2016 година, в който вълците и овцете заживяха задружно заедно, до момента, в който идват неочаквани гости, е гледано от 12 956 зрители и има 127 870 лева от билетите им, предава БТА.

На трето място е друго продължение - на екшън-фантастиката "Джуманджи: Следващо ниво", създаден по мотиви от романа на Крис Ван Алсбърг от 1981 година. Завръщането на героите в играта, която обаче е пренаредена след счупване и всичко в нея е объркано, е вече месец на екраните у нас и за това време са го гледали 115 862 зрители и има 1 333 510 лева приходи.

Четвърто място е за втората премиера от миналия уикенд - криминалният "Вади ножовете". Решеният в класически стил филм за смъртта на писател на кримки непосредствено след рождения му ден и разплитането на убийството е гледан от 8 100 зрители и има 79 685 лева приходи за първите три дни у нас.

"Междузвездни войни" оглави бокс-офис класацията на Северна Америка

Анимацията "Шпионски бъркотии", създаден по късометражната анимация "Pigeon: Impossible" от 2009 година на Лукас Мартел, е на пето място по зрителски интерес. Преобразяването на супершпионина Ланс в... гълъб, за да разкрие технологичен терорист, е гледано от 32 181 зрители и има 310 373 лева приходи за десетте дни у нас.

Шесто място е за "Замръзналото кралство 2", продължение на анимацията от 2013 година. Спасяването на Арендел, саможертвата на Елза и приключенията им с Анна, Кристоф, Олаф и Свен са вече седма седмица на екраните у нас и са гледани от 216 935 зрители и има 2 143 186 лева приходи.

Българският "Диви и щастливи" е на седмо място сред първите 10 най-гледани филма. Криминалната история на две приятелки, похитен чужденец, преминала през пътища, полета и Велико Търново, Русе и Варна, освен София, е гледана от 75 174 зрители и има 704 999 лева приходи за месец и половина на екраните.

На осмо място е друг български филм - "Доза щастие" по биографичната книга на Весела Тотева. Историята за пълното пропадане и измъкването от света на хероина, съчетано с множеството житейски препятствия, е вече девет седмици на екраните у нас и е гледана от 92 455 зрители и има 754 573 лева приходи от билетите им.

Девето място е за филма на Педро Алмодовар "Болка и величие". Пътуването на филмов режисьор между детството и настоящето, пресъздадено от Пенелопе Крус, Антонио Бандерас, Сесилия Рот, Асиер Ечеандия, Леонардо Сбараглия, Раул Аревало, Ева Мартин, Хулиета Серано, Нора Навас е вече пета седмица на екраните у нас и за това време са го гледали 18 109 зрители и има 175 549 лева приходи от билетите им.

Десета позиция е за "Пълно ускорение" - разказ за съревнованието между "Форд" и "Ферари", както и за приятелството между Карол Шелби и Кен Майлс. Случващото се през юни 1966 година на "24 часа на Льо Ман" е гледано от 43 715 зрители и има 442 093 лева приходи за двата месеца у нас.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Филми

още

Анкета

Бихте ли отседнали в космически хотел?

Бихте ли отседнали в космически хотел?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.