-
25 ноември 2019 13:26
- 1127
- 2
Тази година фокус в коледната кампания на Kaufland са „Междузвездни войни“.
Дни преди излизането на най-новия, IX и последен епизод на сагата - „Междузвездни войни: Възходът на Скайуокър“, чиято премиера по българските кина е на 20 декември, Kaufland обявява партньорство с Disney и поставя на фокус в коледната си кампания битката между Доброто и Злото. Подобно на вселената на „Междузвездни войни“, в живота винаги съществува вътрешна битка между тъмната и светлата страна и от всеки човек зависи да направи правилния избор. Това е посланието на коледната кампания на Kaufland, която ще премине под мотото „Коледа за чудо и приказ“.
Ежедневната битка между Доброто и Злото
В центъра на кампанията е емоционално видео, което разказва за добрата и не чак толкова добрата страна, която всеки човек притежава в себе си. Битката между Доброто и Злото е представена чрез историята на малко момче в навечерието на коледната нощ. За момент момчето показва слабост и се поддава на гнева си, но накрая доброто у него побеждава. Видеото носи посланието, че човек трябва да обръща внимание на тези, които се нуждаят от помощ, че доброто винаги се възнаграждава и че за да вземе човек правилното решение, е достатъчно да слуша единствено сърцето си.
Събери всички герои от Междузвездни войни ексклузивно в Kaufland
Ексклузивното партньорство между Kaufland и Disney започва на 27 ноември с лоялната програма „Междузвездни войни“. Под мотото „Събери ги сега! Целият свят на Междузвездни войни“ клиентите имат възможност да колекционират 48 карти с герои от епизоди на сагата. Картите имат и допълнителна функция за игра. Всички карти могат да бъдат събрани като холограми или да са с добавена реалност.
За всеки 25лв. от своята покупка клиентите получават комплект от две карти. Преживяването се допълва и от специален колекционерски албум, който се предлага допълнително в обектите на Kaufland. Той ни запознава с джедайските добродетели, основани на принципа: „Овладей Силата: мисли като джедай. Действай като джедай. Живей като джедай“.
K-Master: приложението за лоялната програма с „Междузвездни войни“
Важна част от кампанията е специално разработеното приложение K-Master, което дава възможност на всеки да последва пътя си от млад джедай до майстор джедай. Приложението е тясно свързано с лоялната програма и предлага изключително галактическо преживяване с пъзели, игри и виртуална реалност. Добавената реалност е най-иновативната функция на приложението. Тя позволява да се потопиш във вселената на „Междузвездни войни“ в Kaufland само чрез смартфона си и с VR очила. По време на пазаруване потребителят преминава през предизвикателства, които му позволяват да придобие диплома за „Овладяване на Силата“.
Облекло „Междузвездни войни“: Kaufland предлага ексклузивна модна колекция
В рамките на кампанията в Kaufland ще бъде налична модна линия за жени, мъже и деца, създадена специално за компанията. Колекцията включва още пижами и спално бельо с дизайни на „Междузвездни войни“ и цитати от епизодите на сагата. Всички артикули от колекцията са изработени от органичен памук и ще се предлагат в устойчиви опаковки. Модната линия е налична единствено в обектите на Kaufland.
За телевизионния клип:
Клипът е създаден под вътрешното ръководство на Kaufland и Холгер Ерлих и е продуциран от BLM с режисьор Алессандро Паччани. Музиката е дело на Yessian Music.
Клипът е наличен тук.
Премиерата на клипа по българските телевизионни канали беше на 18 ноември, понеделник.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
Община Ямбол обяви конкурс за най-красива коледна украса
22 ноември 201914:02
Традиционната коледна вечеря отмира
22 ноември 201913:34
Копенхаген украси коледната си елха с кристали Сваровски
19 ноември 201919:46
Бибилиотеката в Сливен организира конкурс за коледна картичка
11 ноември 201909:19
Стотина богомолки се излюпиха на коледна елха във Вирджиния
07 януари 201915:50
"Дървото на надеждата" в Димитровград е най-високата коледна елха в страната (снимки+видео)
30 декември 201814:06
Българските традиции стоят в основата на „Брей!“ - първата национална собствена марка на Kaufland България
06 юли 202017:33
Поли Генова, Наум Шопов и Теа Минкова избраха текстилните марки на Kaufland от сертифициран био памук
13 февруари 202014:37
Kaufland гарантира високото качество на текстилните си марки с Глобалния стандарт за органичен текстил GOTS
12 февруари 202016:02
Решено: дербито с фенове и на двата отбора
Има ли сили ЦСКА да изравни финалната серия срещу Левски?
От ЦСКА - София: Искахме фенове, защото футболът е за тях, но ще въведем строги мерки за дербито
Арда към Крумовград: Имате да решавате много проблеми, освен този със стадиона, които са публична тайна
Александър Везенков: Контузиите спряха прогреса ми, решението да играя в НБА беше правилно
Кабаков и Гидженов фаворити за мач №1
Коментари 2
Добави2019.11.25 | 13:32
Не ми дреме за скапаният Кауфланд и техните измислени промоции
Добави коментар
Водещи новини
Радан Кънев пред NOVINI.BG: И крякахме от кюшето, но и показахме, че имаме лице
23 април 202411:34
Илхан Кючюк: Не търсете новина в това, че ДПС-Благоевград номинира Йончева за ЕП
23 април 202412:24
Ваня Григорова се регистрира в ЦИК за изборите: Гражданската енергия от местния вот ме обнадежди
23 април 202411:55
Бивши зам.-министри: Главчев е неопитен в сферата на външната политика
23 април 202412:07
Илхан Кючюк: Брюксел нищо не ни диктува, правилата са си наши
23 април 202412:33
Румен Спецов за журналиста, насочил оръжие към служител на НАП: Случаят да не се политизира!
23 април 202412:48
Огнища на коклюш в 45 училища!
23 април 202411:54
Отиде си режисьорката Мариана Евстатиева-Биолчева
23 април 202411:35
Без Tik-Tok в държавите от ЕС?
23 април 202410:54
2019.11.25 | 19:49
кауфланд простотии