"Междузвездни войни" оглави бокс-офис класацията на Северна Америка

Филмът "Междузвездни войни: Възходът на Скайуокър" - деветият и последен епизод от култовата космическа сага, оглави бокс-офис класацията на Северна Америка с приходи от 175,5 милиона долара от дебютния си уикенд на екран, съобщи ЮПИ.

Сумата е под очакванията на анализаторите, които прогнозираха постъпления в размер на около 200 милиона долара в северноамериканския бокс-офис. От "Дисни" бяха по-резервирани. Прогнозната сума на компанията за тридневния период беше около 160 милиона долара, отбелязва Си Ен Ен.

Анализаторите допускат, че върху резултата известно влияние са оказали неблагоприятните отзиви на критиката. Деветият епизод получи вторият най-нисък резултат в сайта Rotten Tomatoes - едва 58 процента позитивни рецензии. За сравнение - най-зле възприетият от критиката първи епизод от поредицата, "Невидима заплаха", е с 53 процента позитивни отзиви.

Предишните два филма от последната трилогия, "Междузвездни войни: Силата се пробужда" и "Междузвездни войни: Последните джедаи", реализираха съответно 248 милиона долара и 220 милиона долара през дебютните си уикенди по кината в САЩ и Канада. Позитивните отзиви на критиката за тях бяха съответно 93 процента и 91 процента.

"Междузвездни войни: Възходът на Скайуокър“ събра негативни оценки

Глобалните постъпления за "Междузвездни войни: Възходът на Скайуокър" възлизат на 374 милиона долара, съобщава Ройтерс.
Въпреки всичко филмът бележи края на една изключително успешна година за "Дисни". Компанията постави рекорд по приходи още през юли. Шест нейни филма преминаха границата от един милиард долара в международния бокс-офис, като "Възходът на Скайуокър" има потенциал да стане седмият с подобно постижение.

Второ място в бокс-офис класацията на Северна Америка заема приключенският филм "Джуманджи: Следващо ниво" с 26,1 милиона долара, следван от анимацията "Замръзналото кралство 2" с 12,3 милиона долара.

Челната петица в бокс-офиса се допълва от музикалния филм "Котките", чиито скромни постъпления в размер на 6,5 милиона долара анализаторите определят като провал, и "Вади ножовете" с 6,1 милиона долара от продажбата на билети в киносалоните на САЩ и Канада през уикенда.

Коментари

  1. 2019.12.24 | 09:37

    много як, въпреки, че и аз съм фен на старите....

  2. 2019.12.23 | 15:00

    бати тъпия филм , американски простотии

  3. 2019.12.23 | 13:54

    Още ли има хора, които гледат подобни глупости. Или зомбитата вече са повече от нормалните хора.

    1. 2019.12.23 | 14:15

      Хъмериканцъти съ нихъ жевеят въ! Те и нащи младежди сал таквъс прудукциъ геитъ.

  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Филми

още

Анкета

Бихте ли отседнали в космически хотел?

Бихте ли отседнали в космически хотел?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.