"Капитан Марвел" и у нас е най-гледаният филм

Създаденият по поредицата от комиксите на "Марвел" на Рой Томас и Джин Колан - "Капитан Марвел" зае първо място по зрителски интерес и в България, сочат обобщените данни от киносалоните у нас, след като филмът регистрира рекордни приходи по целия свят.

Историята на едноименната жена-супергерой, която предшества тази от "Железният човек", е гледана от 26 749 зрители и има 318 091 лева приходи за първите три дни у нас.

На втора позиция е "Снежната кралица: Огледалното царство". Руската анимация за новите приключения на Герда, която трябва да се съюзи със Снежната кралица, за да победи крал Харолд, е гледана от вече 21 247 зрители и има 205 797 лева от билетите им за първите десет дни у нас.

Трета позиция е за биографичния "Семейни кютеци". Филмът, чиято основа е документалният филм за Сарая-Джейд Бевис - английска кеч-спортистка, в който участват Ник Фрост, Лина Хийди, Флоранс Пю, Джак Лоудън и Дуейн Джонсън-Скалата, е гледан от вече 14 587 зрители и има 134 481 лева приходи за двете седмици у нас.

Четвърта позиция е за анимацията "Как да си дресираш дракон: Тайнственият свят" по част от поредицата книги на Кресида Коуел. Приключенията на Хълцук и дракона Беззъб, които се сприятеляват с Нощен бяс, за да се справят със злия Гримел са видени от вече 120 342 зрители и имат 1 214 170 лева приходи за месец и половина на екраните у нас.

Пето място е за "Алита: Боен ангел", създаден по манга-поредицата на Киширо Юкито. Случващото се в 29-ти век, три века след Великата война, в която възродената от киборг-останки Алита започва да издирва спомените си, е гледано от 52 446 зрители и има 609 651 лева приходи за месец на екраните у нас.

Шеста позиция сред най-гледаните филми е на екшъна "Студено отмъщение", римейк на скандинавския филм от 2014 година на същия режисьор - Ханс Петер Моланд - по същата тема. Изместеното действие в курортното градче Коху - недалеч от Денвър, в което смъртта на сина на шофьор на снегорин предизвиква поредица от убийства за търсене на отмъщение, е гледано от 21 162 зрители и има 200 635 лева приходи за трите седмици у нас.

Комедията "Всичко, което не искаш да знаеш за родителите си" е на седмо място сред най-гледаните десет филма у нас. Историята с Алек Болдуин и Салма Хайек, които играят двама предпочитащи чашката пред ежедневните проблеми родители, търсещи начини да осигурят бъдещето на дъщеря си, въпреки крайното им обедняване, е гледана от 25 945 зрители и има 244 005 лева приходи за петте седмици у нас.

Осмо място е за трилъра "Честита нова смърт", продължаващ историята от първия филм. Заплитането на сюжета включва обаче повече приятели на колежанката Трий, чиято задача е да разкрие убиеца й, за да спре безкрайното повторение на един и същ ден, е гледано от 28 122 зрители и има 249 785 лева приходи от билетите им за месец на екраните у нас.

Девета позиция е за "Lego Филмът 2", продължаващ случките от първия филм от 2014 година. Пътуването на Емет, Батман, Луси и техните приятели, за да се справят с космическите нашественици, е гледано от 24 833 зрители и има 238 605 лева приходи след петте седмици у нас.

Десето място е за носителя на "Оскар" за главна женска роля и същата награда от "Златните глобуси" и венецианския фестивал - "Фаворитката". Историческият разказ за времето на Анна Стюарт - болнавата британска кралица, която заменя най-близката до сърцето си лейди Сара с прислужницата Абигейл, е гледан от 16 368 зрители и има 146 899 лева приходи за петте седмици у нас.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Филми

още

Анкета

Колко наистина добри приятели имате?

Колко наистина добри приятели имате?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.