"Стъкления" измести "Аквамен" сред най-гледаните филми у нас

Психотрилърът, обединяващ част от сюжетите на "Неуязвимият" и "На парчета" - "Стъкления" на М. Найт Шамалан е най-гледаният у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. Историята, проследяваща действията на Дън и Кръм в търсенето на хората със свръхчовешки сили, е гледана от 12 951 зрители и има 134 321 лева приходи за първите три дни у нас.

Задържалият се три поредни седмици с най-голям зрителски интерес - "Аквамен" вече е на втора позиция сред най-гледаните филми у нас. За месец на екраните историята, в която се сблъскват два свята, е гледана от 132 044 зрители и има 1 497 619 лева приходи.

На трета позиция е анимацията "Ралф разбива интернета", продължение на първият филм с едноименният герой от 2012 година. Приключенията на Ралф и Ванилъпи, които вече са в интернет, са гледани от 49 304 зрители и имат 478 591 лева приходи за трите седмици у нас.

Четвърти по ред е сръбският екшън "Южен вятър", който в западната съседка припознават като най-добрият им филм за последните 20 години. Историята на един автомобил, напълнен с наркотици по направлението Турция - България - Сърбия, преплетена с автокрадци в Белград и изкъсо наблюдаващият наркоразпространението полицейски отдел, е гледана от вече 17 877 зрители и има 164 401 лева приходи за десетте дни у нас.

На пето място е трилърът "Еscape room: Играй или умри". Лентата, която проследява случващото се с шестима непознати, които трябва да вложат цялото си познание, за да оцелеят в една стая за бягство, където са заплашени да умрат, е гледана от 23 318 зрители и отчита 217 991 лева приходи за десетте дни у нас.

Шеста позиция е за "Астерикс: Тайната на вълшебната отвара". Анимацията за легендарното галско село, където се забърква отвара, правеща населението му свръхсилно, но започва търсенето на нов друид, който да прави отварата, е гледана от 48 701 зрители и има 421 721 лева приходи.

На седмо място е биографичният "Бохемска рапсодия", спечелил "Златен глобус" за най-добър филм и за най-добра мъжка роля. Филмът, проследяващ историята на Фреди Меркюри от влизането му в "Куин" до концерта на групата на стадион "Уембли" през 1985 година, е гледан от вече 161 634 зрители и има 1 511 274 лева приходи за трите месеца у нас.

Осмо място в топ 10 е за романтичната драма "Втори шанс". Историята на 40-годишна служителка в магазин, която чрез подправена автобиография стига до висока позиция в козметична компания и открива изоставената си дъщеря, е гледана от 41 172 зрители и има 384 006 лева приходи за месец и половина на екраните у нас.

Девето място е за мюзикъла "Мери Попинз се завръща", продължение на първата история от 1964 година. Завръщането на легендарната бавачка в дома на ул. "Черешово дърво" 17 в Лондон по време на икономическата криза от 30-те години на миналия век, за да спаси домът и сплотеността в семейство Банкс, е гледано от 48 470 зрители и има 424 073 лева приходи за петте седмици у нас.

На десета позиция е "Бъмбълби", който разказва за емоционалната връзка между младият Чарли и машината, излязла от жълтият Фолксваген Beetle, е вече пета седмица на екраните у нас и за това време са го гледали 41 485 зрители и има 464 473 лева приходи от билетите им.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Филми

още

Анкета

Колко наистина добри приятели имате?

Колко наистина добри приятели имате?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.