-
22 март 2018 08:32
- 710
- 0
Пазарът на рекламите в САЩ се очаква да генерира приходи от 197 милиарда долара тази година, което е с 5.5% повече от 2017 г., според нова прогноза на Magna. Това е повече в сравнение с предишната оценка на Magna, която прогнозира ръст от 5%.
Прoгнозата също така подобрява ръста от 2,7% през 2017 г., което се отразява на тазгодишните събития, като междинните избори за федерален парламент (435-те депутати в долната камара и една трета от 100-те сенатори) и вота за губернатори в 39 от 50-те щата, зимните олимпийски игри и Световното първенство по футбол. Освен това, Magna прогнозира, че продажбите на реклами ще нараснат с 3,7%. Това е малко по-бавно от увеличението от 4,5%, наблюдавано през 2017 г.
Дигиталната реклама се разраства с по-бърз темп, отколкото прогнозира по-рано Magna, като се очаква тя да контролира половината от парите за реклама през 2018 г.
Дигиталните рекламни формати се очаква да донесат 50% от общите продажби тази година, което е с една година по-рано от очаквано, според Magna. Продажбите им се очаква да нараснат с 14% тази година до 97 млрд. долара, като почти 60% от тях идват от мобилна реклама.
Приходите от реклама от традиционните медии като телевизия, печат и радио продължават да спадат. Традиционните приходи от офлайн реклами се очаква да се свият с 5% до 96 млрд. долара. При националните телевизии се очаква да останат без промяна, при местните телевизии те ще се увеличат с 10%, при печата ще спаднат с 18% и при радиата ще паднат с 4%, според Magna.
През 2017 г. цифровата реклама е нараснала с 18%, докато традиционните продажби на офлайн реклами са намалели с близо 5%.
Рекламните банери намаляват
Почти всеки дигитален формат отбеляза ръст през миналата година, освен статичните рекламни банери, които се свиха с 9% заради програмите за блокиране на реклами, по-ниската инвентаризация и замразяването на цените на рекламите. Дигиталният растеж беше изцяло концентриран върху мобилните реклами, които нараснаха с 40% до 48 млрд. долара. Приходите от дисплей рекламата се понижиха с 2%.
Телевизионната реклама отбеляза 2.2% спад през 2017 г. Телевизионните компании успяха да намалят част от спада в традиционните продажби на реклами, като се възползваха от цифровите си платформи, 1,7 милиарда долара от които идват от Hulu. Но това все още не e достатъчно, за да компенсира спада в традиционните продажби на телевизионни реклами.
Последвайте канала на
Свързани новини
Реал Мадрид прибави пета купа за годината
Ливърпул продължава защитата на "Карабао Къп", макар че отново имаше проблеми срещу Саутхамптън
Хеттрик на Габриел Жезус прати Арсенал на полуфинал
Левски игра като равен, но загуби от Люнебург в Шампионска лига
Страхотен Везенков тласна Олимпиакос към десета победа в Евролигата
Ботев (Пловдив) покани на среща депутати заради казуса със Зингаревич
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Димитър Главчев: Ако няма мнозинство в Народното събрание, категорично няма да подпиша споразумението с Украйна
18 декември 202417:56
Калоян Методиев за преговорите за правителство: Сглобява се политически Франкенщайн
18 декември 202418:03
Демерджиев: Трябва сериозен дебат, за да не получим още от същото в съдебната система
18 декември 202418:45
Откриха кола с наркотици в София, полицай е намушкан
18 декември 202418:53
Водещите новини! Корупцията трови здравеопазването, пари има, но се крадат. А. Василев: Бюджет 2025 е индиректно „написан“ от Пеевски
18 декември 202419:23
Животновъдите от Велинград не признават и пробите от лабораторията в Монпелие
18 декември 202421:49
Втори ден без следа: Какви са версиите около изчезването на 13-годишния Николай?
18 декември 202420:23
Котка се завърна при стопанина си след 11 години
18 декември 202421:39
Първи тежък случай на птичи грип при човек в САЩ
18 декември 202419:53