-
22 март 2018 08:32
- 710
- 0
Пазарът на рекламите в САЩ се очаква да генерира приходи от 197 милиарда долара тази година, което е с 5.5% повече от 2017 г., според нова прогноза на Magna. Това е повече в сравнение с предишната оценка на Magna, която прогнозира ръст от 5%.
Прoгнозата също така подобрява ръста от 2,7% през 2017 г., което се отразява на тазгодишните събития, като междинните избори за федерален парламент (435-те депутати в долната камара и една трета от 100-те сенатори) и вота за губернатори в 39 от 50-те щата, зимните олимпийски игри и Световното първенство по футбол. Освен това, Magna прогнозира, че продажбите на реклами ще нараснат с 3,7%. Това е малко по-бавно от увеличението от 4,5%, наблюдавано през 2017 г.
Дигиталната реклама се разраства с по-бърз темп, отколкото прогнозира по-рано Magna, като се очаква тя да контролира половината от парите за реклама през 2018 г.
Дигиталните рекламни формати се очаква да донесат 50% от общите продажби тази година, което е с една година по-рано от очаквано, според Magna. Продажбите им се очаква да нараснат с 14% тази година до 97 млрд. долара, като почти 60% от тях идват от мобилна реклама.
Приходите от реклама от традиционните медии като телевизия, печат и радио продължават да спадат. Традиционните приходи от офлайн реклами се очаква да се свият с 5% до 96 млрд. долара. При националните телевизии се очаква да останат без промяна, при местните телевизии те ще се увеличат с 10%, при печата ще спаднат с 18% и при радиата ще паднат с 4%, според Magna.
През 2017 г. цифровата реклама е нараснала с 18%, докато традиционните продажби на офлайн реклами са намалели с близо 5%.
Рекламните банери намаляват
Почти всеки дигитален формат отбеляза ръст през миналата година, освен статичните рекламни банери, които се свиха с 9% заради програмите за блокиране на реклами, по-ниската инвентаризация и замразяването на цените на рекламите. Дигиталният растеж беше изцяло концентриран върху мобилните реклами, които нараснаха с 40% до 48 млрд. долара. Приходите от дисплей рекламата се понижиха с 2%.
Телевизионната реклама отбеляза 2.2% спад през 2017 г. Телевизионните компании успяха да намалят част от спада в традиционните продажби на реклами, като се възползваха от цифровите си платформи, 1,7 милиарда долара от които идват от Hulu. Но това все още не e достатъчно, за да компенсира спада в традиционните продажби на телевизионни реклами.
Последвайте канала на
Свързани новини
Реал Мадрид прибави пета купа за годината
Саутхамптън 1:2 Ливърпул, Арчър връща "светците" в мача
Арсенал 3:2 Кристъл Палас, Нкетия върна интригата
Левски игра като равен, но загуби от Люнебург в Шампионска лига
Страхотен Везенков тласна Олимпиакос към десета победа в Евролигата
Ботев (Пловдив) покани на среща депутати заради казуса със Зингаревич
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Димитър Главчев: Ако няма мнозинство в Народното събрание, категорично няма да подпиша споразумението с Украйна
18 декември 202417:56
Калоян Методиев за преговорите за правителство: Сглобява се политически Франкенщайн
18 декември 202418:03
Демерджиев: Трябва сериозен дебат, за да не получим още от същото в съдебната система
18 декември 202418:45
Откриха кола с наркотици в София, полицай е намушкан
18 декември 202418:53
Водещите новини! Корупцията трови здравеопазването, пари има, но се крадат. А. Василев: Бюджет 2025 е индиректно „написан“ от Пеевски
18 декември 202419:23
Животновъдите от Велинград не признават и пробите от лабораторията в Монпелие
18 декември 202421:49
Втори ден без следа: Какви са версиите около изчезването на 13-годишния Николай?
18 декември 202420:23
Котка се завърна при стопанина си след 11 години
18 декември 202421:39
Първи тежък случай на птичи грип при човек в САЩ
18 декември 202419:53