-
15 януари 2013 14:56
- 2304
- 0
"Кока-Кола" пусна реклама, в която за пръв път засегна проблема с наднорменото тегло при американците. Двуминутният клип набляга на политиката на компанията, насочена към производство на нискокалорични напитки, информира BBC.
Лозунгът на рекламата гласи, че "всички калории се броят, независимо откъде идват", пише Econ.bg.
Производителите на безалкохолни напитки са под доста силен натиск в САЩ. В Ню Йорк се обмисля забрана на течностите с по-високо съдържание на захар в ресторантите, по стадионите и по кината.
Критиците обвиниха корпорацията, че по този начин се опитва да се измъкне от мерките за намаляване на захарния състав.
От "Кока-Кола" пък посочиха, че видеото не е в отговор на атаките срещу безалкохолната индустрия, а по-скоро цели "ограмотяване относно проблема".
Същевременно пък анализаторска фирма в сферата на безалкохолната индустрия – Beverage Digest, публикува статистики, според които от 1998 г. насам консумацията на безалкохолни напитки спада стабилно.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Минималната заплата става 1077 лв. от януари, въпреки че бюджет за 2025 година няма
24 декември 202412:41
Патриарх Даниил: Нека Рождество Христово бъде началото на дълбока благодатна промяна в начина ни на мислене и живот
24 декември 202413:13
Епископ Герасим: Не е важен броят на ястията, важно е да се помолим и да се постараем да имаме добри дела
24 декември 202414:18
Как една исландка посреща Коледа и Нова година в едно монтанско село
24 декември 202412:31
Колко харчим, за да прекараме едни топли и уютни коледни празници
24 декември 202412:30
Путин наредил да се забави превземането на Покровск
24 декември 202414:30
Реалистична ли е идеята на Тръмп за цел от 5% от БВП за разходи за отбрана за страните от НАТО?
24 декември 202413:51
Изчезнал през 2012 г. в Сирия американски журналист е жив, съобщи НПО
24 декември 202413:38
Във Витлеем започна коледна процесия
24 декември 202414:28