-
15 януари 2013 14:56
- 2304
- 0
"Кока-Кола" пусна реклама, в която за пръв път засегна проблема с наднорменото тегло при американците. Двуминутният клип набляга на политиката на компанията, насочена към производство на нискокалорични напитки, информира BBC.
Лозунгът на рекламата гласи, че "всички калории се броят, независимо откъде идват", пише Econ.bg.
Производителите на безалкохолни напитки са под доста силен натиск в САЩ. В Ню Йорк се обмисля забрана на течностите с по-високо съдържание на захар в ресторантите, по стадионите и по кината.
Критиците обвиниха корпорацията, че по този начин се опитва да се измъкне от мерките за намаляване на захарния състав.
От "Кока-Кола" пък посочиха, че видеото не е в отговор на атаките срещу безалкохолната индустрия, а по-скоро цели "ограмотяване относно проблема".
Същевременно пък анализаторска фирма в сферата на безалкохолната индустрия – Beverage Digest, публикува статистики, според които от 1998 г. насам консумацията на безалкохолни напитки спада стабилно.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
"Продължаваме Промяната" иска срещата с ГЕРБ да е пред медиите
23 ноември 202417:52
Асен Василев изброи на ГЕРБ условията, при които могат да започнат каквито и да било разговори
23 ноември 202417:46
Александър Симидчиев от "Да, България" за офертата на ГЕРБ: Принципи преди имена
23 ноември 202420:06
Румен Христов, ГЕРБ-СДС: Засега държим Бойко Борисов да бъде премиер
23 ноември 202418:11
Киселова: Мандат на ГЕРБ с кандидат за премиер г-н Борисов не е приемлив за "БСП-Обединена левица"
23 ноември 202418:46
Павела Митова, ИТН: Не гарантираме, че Силви Кирилов няма да бъде служебен премиер
23 ноември 202418:07
Тодор Тагарев: Няма как тази война да стигне до приемлив изход, ако Западът не помогне на Украйна по-съществено
23 ноември 202419:39
Колко ще ни струва отоплението тази зима? Най-скъпо е на ток
23 ноември 202421:10
Рибата в Черно море изчезва
23 ноември 202419:21