Дежурният телефон на МВнР "прегрял" след пускането на услугата с есемесите за пътуващите в чужбина 

  • 07 декември 2018 14:33

  • 820
  • 2
Дежурният телефон на МВнР "прегрял" след пускането на услугата с есемесите за пътуващите в чужбина 
© МВнР

Обажданията на дежурния телефон на МВнР са се увеличили след пускането на услугата с есемесите до българите, които пътуват в чужбина, каза вицепремиерът и министър на външните работи Екатерина Захариева по време на парламентарния контрол в отговор на въпрос на депутата от ГЕРБ Васил Цветков. 

За септември 2018 г. са се увеличили осем пъти обажданията на този телефон в сравнение със същия месец миналата година - от 204 души на 1605. Сред най-честите причини са изгубени документи, откраднати моторни превозни средства, нужда от медицинска помощ, здравословни проблеми. Десетки са случаите, в които сме оказали съдействие, отбеляза външният министър.

Тази услуга беше инициатива на МВнР с цел да се улеснят пътуващите български граждани, обясни Захариева и допълни, че съобщенията са безплатни. В тях се посочва телефонът, на който, при нужда, хората могат да потърсят съдействие. 

Последвайте канала на

Константин Тодоров
820 2

Свързани новини

Коментари 2

Добави коментар

2018.12.07 | 18:43

2

Не е възможно телефон да прегрее.

2018.12.07 | 16:56

1

Е, значи е имало нужда от това и хората го използват по предназначение. Къде е проблема, не разбирам?

Добави коментар

Водещи новини