Андрей Райчев: Атаката срещу хазарта е много дебела история, по-лоша от лотарията

Срещата на върха ЕС-Западни Балкани в София мина добре, но в никакъв случай не беше нещо особено. Това каза в предаването "Панорама" по БНТ социологът Андрей Райчев.

За Борисов това е добра работа. Трупаме посреднически точки, това е най-хубавият път за кариерата. Колкото до Западните Балкани – истината е, че беше постигната нула. Страните от Западните Балкани нямат лобисти. Никой няма да им каже "няма да влезете", но нещата се отлагат с поколения. Причината не е, че Европа не ги иска, а че трябва да е единна по американския въпрос и никакви други разделителни въпроси няма да се допуснат, включително и влизането на България в Шенген. Не получихме традиционния подарък за домакина, заяви Райчев.

Конфликт между САЩ и Европа не е имало от много години, ситуацията става много неопределена и ситуацията, че пътници се качват на задните вагони на влака, се отхвърля. Големият въпрос е дали Европа ще води отделна политика към Русия, добави политическият анализатор.

Според политолога Антоний Гълъбов думата, с която може да се определи Срещата на върха в София е "ускорение". Имаме хоризонт – хоризонтът е 10-годишен. Имаме един планов период време, в което трябва да се свърши определена работа. Политиците свършиха своята работа, по-нататък въпросът е на бизнес. В 10-годишния хоризонт е много важно кой какво ще направи и къде ще се позиционира. ЕС не може да си позволи да остави Западните Балкани като някаква мъртва зона. Не казвам, че утре всички ще влязат в ЕС - реалистичният хоризонт, в който трябва да се свърши работа, е 10 години, посочи Гълъбов.

Не смятам, че България трябва да се бори за лидерство на Балканите, трябва да се борим за позицията на авторитетен посредник, добави той.

Ако следващ премиер продължи линията да не се бутаме, да не лъжем, ще постигнем много, заяви Андрей Райчев.

Българската администрация и българският политически елит влязоха в друг ритъм от края на миналата година. Този външен ритъм стабилизира вътрешно управлението, каза Антоний Гълъбов.

По думите на Андрей Райчев във вътрешнополитически план наблюдаваме поредица от скандали. Това правителство е от скандал в скандал почти от генезиса си. Ако нещо трябва да се каже за Борисов, то е, че не изпада в крайности. Той води балансирана политика. Атаката на правителството срещу хазарта не отива на кабинета, защото е крайна. "Забранявам" е любимата мелодия на масите. Валери СимеоновВалери Симеонов Валери Симеонов е заместник министър-председател по икономическата и демографската ходи и се прави на генерал, на добър началник, понеже е строг началник. Вместо това, да се беше заел с трудов процес, например с демографията. Вместо забрана, трябва да се говори за регулация. Тази забрана ще доведе до това, че телевизиите ще загубят цялата си печалба, ще минат на загуба. Нова телевизия и БТВ в момента се търгуват, а те са основа на свободата на слововото в България, защото чрез рекламите са финансово независими. В такива условия, забраната за реклама на хазарта е много "дебела" история, никаква лотария няма тук, това е нещо много по-лошо, каза още социологът.

Коментари

    1. 2018.05.21 | 00:17
      Абра.... кадабррррррр.....аааабрбррррррррррр ..... ввввврррвввррррр...аааа ... Разбрахте го нали, юдейско-болшевишкото псе.
    2. 2018.05.20 | 00:38
      БРАВО НА ВАЛЕРИ!
    3. 2018.05.20 | 00:38
      ДЕЖУРНИТЕ ГРОБАРСКИ ТРОЛОВЕ.
    4. 2018.05.20 | 00:37
      Телевизиите щели да"минат на загуба",щели да "загубят цялятя си печалба"???!!!..Ами да я зягубят .Те ,и без това ,отдавна не са "финансово независими" и не са "гарант на свободата на словото".
    5. 2018.05.20 | 00:37
      Мамито Ви хазартна- много гуши пълните .
    6. 2018.05.20 | 00:37
      ДА ДОЙДЕ ДА ВЗЕМЕ ОТ ЗАПЛАТАТА ТИ ОТ КОМПРОМЕТИРАНИЯ САЙТ.НАЛИ ЗАТОВА СИ ТУКА, МЕКА МАРИО?
    7. 2018.05.19 | 12:34
      как е възможно да съществуват такива , като това нищожество...шибана марионетка
    8. 2018.05.19 | 12:25
      много думи и нищо
  1. 1

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Политика

още

Анкета

Трябва ли да спрем Северна Македония по пътя ѝ за началото на преговори за членство в ЕС?

Трябва ли да спрем Северна Македония по пътя ѝ за началото на преговори за членство в ЕС?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.